Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elisa viihde - onko siitä mitään iloa?

Vierailija
06.01.2026 |

Tilasinpa tuon elisa viihteen, kun myyjä oli niin sukkelasanainen. No nyt mä huomaan, että sehän on kahden vuoden määräaikainen. En minä ainakaan löydä siitä mitään lisähyötyöä, mutta tyhmä mikä tyhmä, joten rahaa palaa nyt sitten kahden vuoden verran. Juu, harmittaa,

Mutta kertokaahan viisaammat, mitä iloa teillä muilla on ollut tästä paketista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa perua vielä kun ehtii.

Vierailija
2/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa perua vielä kun ehtii.

Kuinkahan kauan pystyy perumaan kun ihan kaupassa tehtiin diili.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta ollut ja hyvin toiminut.

Vierailija
4/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu - mutta mitä tarkoitat "toiminut".

En löydä ainakaan nyt näin pari päivää tutkineena mitään, mitä en löytäisi tv:stä suoraan tai yle areenasta tai youtubesta.

Siis ilmaiseksi löydän yllä olevista.

Elisa viihteestä maksan kuukaudessa pitkälti yli 30 enkä saa mitään "lisää" ilmaista vaan siellä on tarjontaa, josta pitää kaiken lisäksi alkaa maksaa lisää. En ymmärrä.

Kerro ihmeessä, mihin olet ollut tyytyväinen

Vierailija
5/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tykkää kotimaisesta synkistelystä tai muusta nordoc noirista, mun mielestä karmeeta paskaa.

Vierailija
6/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen olen ollut tarjontaan.

Vierailija
7/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha ja ylihinnoiteltu palvelu. Käytännössähän tuo on vain alusta/käyttöliittymä, jossa pyritään rahastamaan kanavapakettien tilauksella. 

Itselläni tuo mini versio vielä käytössä (reilu 10e/kk) - ainut mihin käytän on joidenkin sarjojen ja leffojen tallentamiseen. Pitäisi perua.

Vierailija
8/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmien tallennus on sikäli kiva, että tv-kanavilta tulee sellaisia elokuvia joita ei streaming-palveluista löydy. Ja jos televisiossa ei ole youtubea ym. älyteeveen sovelluksia, niin tuon Elisan purkin kautta ne saa. 

Vierailija
9/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kyllä yritti vihjata että ei me tarvita kun on älytv, mutta en mä kuunnellut.

Vierailija
10/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hölmö voi olla, jos ostaa sian säkissä? No mulla on ollut pitkään Elisa-viihde ja tykkään siitä, että voi helposti tallentaa ohjelmia boksille. Käytän myös Play-palvelua välillä, sieltä löytyy ohjelmia katsottavaksi. 

Vierailija
11/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Elisasta enemmän kuin Netflixistä, mutta miinuksena on tosiaan tuo, että kuukausimaksun lisäksi täytyy maksaa aina kun haluaa jotain katsoa. En katsonut mitään edes joka kuukausi, siksi peruin tuon.

Nyt minulla on Anytime, se on hyvä koska siinä ei ole mitään perus/kuukausimaksua, vaan jokaisesta elokuvasta maksetaan erikseen. Anytimen lisäksi valikoimaani kuuluu kirjaston ilmainen Cineast.

Netflix oli niin huono, että irtisanoin sen, mutta nyt viime syksynä hankin sen taas erästä tiettyä elokuvaa varten, enkä ole vielä saanut aikaiseksi irtisanoa.

Vierailija
12/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu - mutta mitä tarkoitat "toiminut".

En löydä ainakaan nyt näin pari päivää tutkineena mitään, mitä en löytäisi tv:stä suoraan tai yle areenasta tai youtubesta.

Siis ilmaiseksi löydän yllä olevista.

Elisa viihteestä maksan kuukaudessa pitkälti yli 30 enkä saa mitään "lisää" ilmaista vaan siellä on tarjontaa, josta pitää kaiken lisäksi alkaa maksaa lisää. En ymmärrä.

Kerro ihmeessä, mihin olet ollut tyytyväinen

Pitäisi olla 7 - 14 vrk perumisaika.  Itse olen muutamana syksynä pitänyt ilmaisen kuukauden kun tarjouksia ollut.  Liittynyt ja seuraavana päivänä irtisanonut päättyväksi ilmaisjaksoon.  En ole liiemmin käyttänyt.

Vierailija
13/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki maksullisia.

Vierailija
14/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton, kaikkea ...

Nettiselaimeen viki.com  

Sovelluskaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viki.android 

Ei lopu katsottava eikä ole tyhjää täynnä, on kk- tai vuosimaksulla mainokseton ja halpa. Yleensä meidän FB-ryhmissä tämän tilanneet asiakkaat, vakikäyttäjät, ovat sitä mieltä että yhtä eivät vaihda. Se yksi on tämä. Hinta/sisältö-laatusuhde.

Vierailija
15/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähissä olisi katsottavat ohjelmat, jos paljon telkkaria katsovalle ei olisi noita kanavapaketteja. Suomalaiset ohjelmat tulevat jotain 12 kertaa uusittuina ja  väkivaltaisia elokuvia tulee lähes kaikilta kanavilta esim yöaikaan. Esim. BBC  Nordic on meillä aika katsottu kanava. Suosikkini tietysti Sandy Toksvikin juontama QI. Niitä jaksaa katsoa monta kertaakin.

Vierailija
16/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

National Geografic on meillä suosittu, uskomattoman hienoja dokumentteja maailmalta.

Vierailija
17/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että siitä on vaikea päästä eroon, kannattaa jo ennen sopimuksen loppua soittaa ettet jatka tilausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi