Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään endometrioosia ruokavaliolla hoitaneita

Vierailija
06.01.2026 |

Hei! Onko täällä ketään, jolla olisi endometrioosi ja olisi siihen kokeillut ruokavaliota? Erityisesti kiinnostaa, jos joku olisi noudattanut edes suurinpiirtein suositusta jättää sokeri ja transrasvat ja lisätä kalaöljyä jne ja olisi noudattanut tätä pitempään kuin puoli vuotta, että onko hyötyä. Voit tietysti myös kertoa, jos syöt terveellisesti muusta syystä, että onko sinulla endometrioosi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön terveellisesti, kasvatan luomuna suurimman osan itse, en syö lihaa paljon jne. Mutta ei ole ollut vaikutusta. Mulla endometrioosi pahana ja lääkärin mukaan ihme että sain pojan kun sanottiin etten saa lapsia 

Vierailija
2/5 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön terveellisesti, kasvatan luomuna suurimman osan itse, en syö lihaa paljon jne. Mutta ei ole ollut vaikutusta. Mulla endometrioosi pahana ja lääkärin mukaan ihme että sain pojan kun sanottiin etten saa lapsia 

Syötkö sokeria? Vaikuttiko raskaus endoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paljon mutta en välttele. Syön kasviksia paljon. Kun maha kasvoi niin kipuja tuntui mutta poika syntyi 31+2 viikolla niin en kokenut loppuraskautta. Syynä ei ollut endometrioosi vaan raskausmyrkytys

Vierailija
4/5 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paljon mutta en välttele. Syön kasviksia paljon. Kun maha kasvoi niin kipuja tuntui mutta poika syntyi 31+2 viikolla niin en kokenut loppuraskautta. Syynä ei ollut endometrioosi vaan raskausmyrkytys

Kiitos vastauksesta. Tarkentaisin vielä, että syntyikö lapsi siis leikkauksella? Ja palasivatko kivut taas seuraavissa menkoissa?

Vierailija
5/5 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Tarkentaisin vielä, että syntyikö lapsi siis leikkauksella? Ja palasivatko kivut taas seuraavissa menkoissa?

Syntyi. Noin pientä keskosta ei annettu normaalisti synnyttää. Lapsen koko vastasi 28 viikkoista. Kivut palasivat ja vuoto oli runsasta. Nukutuksessa laitettiin kierukka kun ei kivuilta saatu normaalisti. Nyt on ilmeisesti munasarjojen ja kohdun poisto edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä