Annaliselle toinen ja kolmas nimi?
Mieheni on englantilainen ja tykästyimme tähän nimeen. Ehdotuksia toiseksi ja kolmanneksi nimeksi? Nimi lausutaan Annaliis.
Ehdotuksia?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Anna Aina Naima-Rauha
Unelma Siepa-Leena
MIKSI JAUHAT AINA SAMAA PAS*KAA NIMISTÄ!
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.
Annalise Hot Milf. Hyvin sopisi. Kova tekijä tulevaisuudessa Only Fansiin.
Eikö se olekaan jostain päin Saharan eteläpuoleista Afrikkaa?
Tarkennuksena: biologinen isä on jostain päin Päiväntasaajan Afrikkaa. Iso pikimusta mies, jolla oli aivan valtava 35-senttinen mulkku, joka oli paksumpi kuin sidukka tölkki. Heti, ymmärsin, ettei tuo kondomiin mahdu, mutta päätin ottaa haasteen vastaan! Ja tekihän se nannaa! 😍 Joka työnnöllä kohdunkaula iski vastaan. Oma kokemukseni on, että kun miehen penis alkaa lähennellä 30 senttiä, niin se on seisokissa hieman pehmyt ja taipuisa, mutta tämä oli ihan kivikova! Eli kansainvälinen ja eksoottinen lausumistapa!
Nauranut nyt tässä miehelleni, että jos se mustan miehen lemmen valtikka ei olisi ollut niin hemmetin paksu, niin olisin antanut vain peppuun, mutta nyt joudutaan siis lapsen nimeä keksimään! 😂
t. Ap
Anna Aina Naima-Rauha
Unelma Siepa-Leena
MIKSI JAUHAT AINA SAMAA PAS*KAA NIMISTÄ!