Hermo menee miehen "laihdutukseen"!
Hänellä on reilusti ylipainoa ja hyvä että haluaa tehdä asialle jotain.
Mutta nämä laihdutusyritykset lähinnä ärsyttää typeryydellään. Mies voi olla päivän kokonaan syömättä, ja sitten ahmii jotain tosi epäterveellistä. Tai paastoaa ja juo silti mehuja ja smoothieita litratolkulla. Olen yrittänyt kauniisti sanoa että söisi proteiineja ja kasviksia, mutta on kai liian työlästä. Sanon että syö työpaikan ravintolassa kasviksia ja vähärasvaista lihaa, mutta kuulemma siellä on niin hyvä ruoka että ahmii liikaa.
Kyllästyttää seurata tätä. Ei asuta yhdessä, joten en kokkaile hänelle. Itse olen hyvin hoikka ja urheilullinen, ja toivoisin todella että onnistuu. Ei lähde liikkumaan kanssani koska kuulemma pitää ensin laihduttaa.
Kommentit (7)
Jos hänellä kerran on reilusti ylipainoa niin hän ei ole pstynyt pitämään yllä terveitä ruokatapoja ja -rytmejä. Ei hän myöskään opi niitä hetkessä säätelemään. Olet varmasti tiennyt nuo ongelmat jo suhteenne alussa, ihan vaan huomioimalla ulkonäön. Nyt vaaditaan aikaa ja kärsivällisyyttä, sekä tukea hänen yrityksille. Jos et halua/jaksa tätä niin ymmärrät varmaan mitä voit sitten tehdä.
Ette asu yhdessä, etkä kokkaile hänelle. Älä revi stressiä tuosta itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä kerran on reilusti ylipainoa niin hän ei ole pstynyt pitämään yllä terveitä ruokatapoja ja -rytmejä. Ei hän myöskään opi niitä hetkessä säätelemään. Olet varmasti tiennyt nuo ongelmat jo suhteenne alussa, ihan vaan huomioimalla ulkonäön. Nyt vaaditaan aikaa ja kärsivällisyyttä, sekä tukea hänen yrityksille. Jos et halua/jaksa tätä niin ymmärrät varmaan mitä voit sitten tehdä.
Juuri näin ap. Valinta on sinun. Ota tai jätä.
Ärsyttää sulla siis kun et pysty muuttamaan häntä mieleiseksesi?