Taas mä nukuin koko päivän
Kommentit (17)
Ei haittaa. Vielä on päivää jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen on kivaa.
EIkä sulla muuhun ole varaakaan.
Valvot siis ap yöllä tai nukut rauhoittavilla.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on elätin elämä
Eri, mutta yhteiskunta toimii 24/7. Moni nukkuu päivällä että jaksaa ilta tai yö vuorossa.
Näen niin hienoja unia, että nukun päivät pitkät ja yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen on kivaa.
Nukkuminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
Jos tuo jatkuu niin kannattaa käydä lääkärissä. Itse olin aikanaan tosi väsynyt, nukuin helposti 14 tuntia putkeen. Syyksi paljastui kilpirauhasen tulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen on kivaa.
Nukkuminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
Voit nähdä hyvistä safkoista unta itsemurha yksiössä .tai matkustelusta tai veneistä ja autoista.
Minun ei tarvitse käydä töissä. Muut käyvät ja maksavat nukkumiseni. Ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ei tarvitse käydä töissä. Muut käyvät ja maksavat nukkumiseni. Ihan kivaa.
Ei taida päässäkään olla kaikki kunnossa kun mainostat eläväsi pienillä tuilla kallliissa suomessa.
Mulla oli ennen lumien tuloa kun oli pimeää tosi väsyttävä olo ja unirytmi sekasin. Nyt on rytmi muuttunut että nukahdan 22.OO ja herään 6 maissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on elätin elämä
Mitä ainutlaatuista osaamista sinulla on tarjota tälle yhteiskunnalle, paitsi tuottaa kompostoituvaa materiaalia ala- ja yläpäästäsi?
Ajattele moniko "elätti" voisi olla kivääri kädessä partioimassa ja ryöstelemässä. Tai Kenian tapaan ryöstämässä koulusta juppien lapsia panttivangeiksi jotta saisi lunnaita.
Moni "elättiä" hoilaava juppikokkari ei tajua miten halpaa on se että yhteiskunta pysyy kuohumatta kun maksetaan mitättömiä tukia vähävaraisille ihmisille. 595 euroa käteen kuussa. Eihän tuolla elä edes pikkulapsi nyky-Suomessa!
Mä nukuin melkein koko päivän kun olin yövuorossa. Kasilta menin nukkumaan.