Tykkäätkö näistä pakkasista?
-20 astetta? Ulkoiletko? Itse tykkään kun on napakka pakkanen ja kohta helpottaa :D
Kommentit (19)
-19 tuntuu -24 ei ollenkaan huono, eilen oli -18 ja tuntui -29, tänään ollut siis jo melkein lämmin
Vähempikin riittäisi, mutta joka tapauksessa pakkanen on niljoona kertaa parempi kuin pimeys, sade ja sumu.
-30 tällä hetkellä, en tykkää kun vaikeuttaa elämää liiaksi asti. Autoa ei meinaa saada käyntiin näillä pakkasilla ja kylmä pakkasilma ottaa pahasti keuhkoihin kun on astma.
-26; selviän paljon paremmin kuin helteestä vaikka kaikki aika meneekin puilla lämmittämiseen. -36 olisi jo liikaa. Kunnon talvi on ihana asia. Silti; voimia Lappiin. Muistan 40 pakkaset nuoruudestani ja se oli jo helvetti. Kaikki jäätyi, ripsetkin toisiinsa kiinni sekunnissa vaikka kaikki muu oli peitetty kun meni hetkeksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sopiva pakkanen eläkeläiselle.👵
Mikä rukkanen tai lapanen eläkeläiselle? 👵🏻
En voi sanoa tykkääväni pakkasesta, mutta siedän sitä kyllä, kunhan ei tuule. Pakkanen ja kova tuuli on hirveää. Olen kerran saanut kylmästä viimasta kasvohermohalvauksen, ja pelkään aina että se uusiutuu. Mutta jos on tyyntä, niin ulkoilen ihan mielelläni vaikka 30 asteen pakkasella.
20 astetta on vielä siedettävä lukema lenkkeilyyn ja eipä näissä lukemissa hiki enää tule ainakaan minulla.
Määritä kahden eri pakkasen raja. Poden vain yhtä pakkasta kerrallaan
Kerran kävelin junalta kotiin n. 2 km, kun oli todella kova tuuli ja -25 astetta. Kiedoin koko pääni huiviin, olisi kasvot paleltuneet muuten. Hirveä ilma! En tykkää kovista pakkasista.
Tykkään, kun täällä pk-seudulla on oikeaa pakkaslunta eikä märkää loskaa. Pakkasesta sinänsä en tykkää, mutta menetteleehän se. Ärsyttävintä on talvi, joka vaihtelee plussan ja miinuksen välillä, ja kaikki kävelytiet ovat joko loskassa tai tosi liukkaita.
Eipä tästä juuri apua elämiseen ole, pelkkää vaivaa tuo- Eivät Aatam ja Eetamkaan olisi pitäneet
Vanhana ihmisenä en tykkää näistä pakkasista, asun vanhassa talossa mikä ei kovin lämmin ole.
En yhtään :( Löytyy Raynaud, sormet ja varpaat menevät jäätävin kylmiksi ja kipeiksi jo pienimmissäkin pakkasissa. Pukeudun moniin kerroksiin ja pidän lämmittimiä käsissä ja jaloissa, kun käyn ulkona, mutta vihaan, miten vaikeilta joka talvi tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Määritä kahden eri pakkasen raja. Poden vain yhtä pakkasta kerrallaan
Ihmiset puhuvat nykyään monikossa säätilasta. Näillä helteillä, näillä pakkasilla, näissä keleissä. Ärsyttävä tapa.
Huomasin eilen kaupassa, että neulelangat oli mennyt hyvin kaupaksi. Lankahyllyissä oli monta tyhjää paikkaa. Neulotaan lämmikettä ja hyvää puuhaa sisällä.
Pakkaset on vaihteeksi ihan ok. On lämmitetty leivinuunia. Saa pukea enemmän. Huomaa myös, että pakkaseen tottuu.
Auto on hieman pakkaskohmelossa. Eilen kaasupoljin oli jäykkä.
En tykkää yhtään. Olen ikäni tehnyt työtä missä pitää olla paljon ulkona ja oppinut vihaamaan pakkasta. Nykyään työskentelen kotihoidossa eli 8h päivässä autolla ajoa parin kilometrin siirtymiä paikasta toiseen, sitten 15-45min asiakaskäynnin jälkeen paluu kylmään autoon. Inhottavaa on ja autolle huono juttu.
Ei helpota, kestää vielä pari viikkoa.