Outo sunnuntai!
Minusta on koko päivän tuntunut ihan maanantailta, on todella arkinen fiilis!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mun piti aamulla ihan miettiä että onhan tänään sunnuntai. Olin jo ihan maanantaissa. Työttömyys ja vanhuus niin ei tiedä aina mikä päivä on menossa. Pimeääkin jo päivällä niin siinäkin voisi erehtyä onko yö vai päivä.
M.54
En ole kuin vuoden nuorempi, enkä pidä itseäni vanhana. Silti sisäinen kalenteri edistää ja jätättää nykyisin aina vain useammin.
Esim. joulua vietin mielessäni monta vuotta jo loka-marraskuussa. Nyt sen voisi siirtää vaikka 1.10. -31.12. väliselle ajalle. Vähän kuin pääsiäinen tai kiinalainen uusivuosi.
Olen pitkällä vapaalla ja tässä on näitä arkipyhiäkin runsaasti. Ja aamut todella pimeitä,verhot alhaalla. Joulukuussa elettiin kuin säkkipimeää syksyä. Vuodenajat alkavat vasta nyt normalisoitua. Tämä kaikki sekoittaa pakkaa.
Ap.
Olihan tämä äskeinen joulukin vähän vaisu, arkinen ja hajallaan. Aatto ei tuntunut oikein missään. Ennen ja jälkeen oli jotain tunnelmaa.
Ap
Onpas mystistä, onko maailman, universumin kirjat jotenkin sekaisin, nimittäin tämä päivä on aamusta asti myös minulle tuntunut maanantailta. Mielenkiintoista.
Olen ollut 18 päivää yksin kotona enkä ole edes kaupassa käynyt tänä aikana kovin monta kertaa (ja nekin ovat nykyään auki joka päivä). En kyllä ollenkaan aamulla herätessäni tiedä, mikä päivä on. Viikossa ei ole juuri muita rutiineja kuin dosetin täyttäminen. Tänään olisi voinut ihan yhtä hyvin olla maanantai, keskiviikko tai perjantai.
Mun piti aamulla ihan miettiä että onhan tänään sunnuntai. Olin jo ihan maanantaissa. Työttömyys ja vanhuus niin ei tiedä aina mikä päivä on menossa. Pimeääkin jo päivällä niin siinäkin voisi erehtyä onko yö vai päivä.
M.54