Kullin pesu vaimon saippuoiduin käsin!
Kuvittelin jo kaiken mut helposti laukaisevan kokeneeni näin liki kuuskymppisenä ukkona, kunnes uudenvuoden aattona ehdotin suihkussa vaimolle kullinpesua saippuoiduin käsin. Kestän naimistakin yleensä ainakin vartein ja liukkarin kanssa vaimon tarjoamaa runkkaustakin sentään ainakin kymmenen minuuttia. En siis meinannut alkuunkaan kestää sitä kiduttavan hyväilevää nivusten ja kullin hellää pesua lainkaan ja vaimokin yllättyi kun laukesin varmaankin parissa minuutissa. Jukoliste millaista herkkua, en ole osannut aiemmin edes kaivata. Todellakin tullaan kokeilemaan onko ensi kerrallakin sytytyslanka noin lyhyt. Outoa että vain suihinotolla olen kyennyt laukeamaan viime vuosina alle viiden minuutin ja tuo voitti senkin tehokkuudessa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (10)
Kuulostaa kokeilemisen arvoiselle, suostuisikohan naiseni jos nätisti pyytäisin.
Minä, 68v, en uskalla käyttää saippuaa / suihkusaippuaa tms jorman nupin pesussa ettei herkkä iho ärsyynny. Liikkuvat taakse, lämmintä suihkuvettä huuhtomaan nuppia ja sen takareunaa ja esarin poimuja, Jos ei töhkä huuhtoudu niin pesurätillä/pesusienen pehmeällä puolella avitan. Hyvin on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kokeilemisen arvoiselle, suostuisikohan naiseni jos nätisti pyytäisin.
En suostu. Saa itse tappinasa pestä
Mun mieheni tykkää, kun annan hänelle eroottisen hieronnan. Öljyä ja lämpimät kädet...siitä se lähtee
Vierailija kirjoitti:
Minä, 68v, en uskalla käyttää saippuaa / suihkusaippuaa tms jorman nupin pesussa ettei herkkä iho ärsyynny. Liikkuvat taakse, lämmintä suihkuvettä huuhtomaan nuppia ja sen takareunaa ja esarin poimuja, Jos ei töhkä huuhtoudu niin pesurätillä/pesusienen pehmeällä puolella avitan. Hyvin on toiminut.
Mitä ihmeen töhkää sun kullissa on? Yöh..
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni tykkää, kun annan hänelle eroottisen hieronnan. Öljyä ja lämpimät kädet...siitä se lähtee
Millä tavalla hoidat tällaisen eroottisen hieronnan? Teetkö sen yllätyksenä vai lupaatko että tänä iltana saat? Hoiteletko laukeamiseen saakka, kauanko mies keskimäärin kestää? Johtaako muihin seksipuuhiin?
Pesemme aina toisemme kun käymme saunassa mieheni kanssa. Onhan se miehelle nautinto kun pesen hellästi hänen vehkeet. Hänellä seisoo terhakasti kun saippuoin kassit ja vetelen esinahkaa edestakaisin. Suihkun jälkeen sitten makkariin, otan puhtaan kullin suuhun ja otan loppuun asti. Sitten onkin minun vuoro saada kielihoitoa.
Eroottisesti hienostuneet naiset pesevät miehen intiimit osan yhdynnän jälkeen. Kostea pyyhe ensin ja pehmeällä kuivalla sitten. Pääsee nopeasti yöuneen - tai sitten uudelle kierrokselle. Valitettavan harvoin tällaisia naisia kohtaa. Itsellä yksi kokemus aika viattomana nuorella iällä: iäkäs (30-v!) rouva, jotain turhautumista kotona. Eipä ole tullut mieleen tarjota samanlaista vastapalvelua.
Ja jälkiliukkauskin tuli koettua, kun sitä kyselin ja ihmettelin. Mustasukkainen aviomies yritti sammuttaa rouvansa intohimot, kun tämä oli lähdössä ulos - mutta taisivat himot vain kasvaa...
En pesisi hepin päätä saippualla, hienoa kun rouva käsittelee penistä noin!
Ah pitääkin kokeilla miehelleni tuota.