Mitä lapsiperheet syö tänään?
Joskus kyllästyttää miettiä mitä syötäisiin, auttakaa ja kertokaa mitä syötte tänään?
Kommentit (15)
voisikin tehdä pitkästä aikaa!
Paitsi eilen syötiin just jauhelihaa...
Olisko jollain esim. tonnikala-makaronilaatikon ohjetta? Miten tulee hyvä?
Ei mitään gourmet' a, mutta saa kelvata tänään.
Täällä oli aika hyvä tonnikalalaatikon ohje. Itse en käyttänyt sieniä kun niistä ei tykätä ja maustin oman maun mukaan. Oli hyvää!!!
http: //www. kotiaidit. net/ruokaohjeet/tonnikala . htm#Tonnikalamakaronivuoka
Tonnikalamakaronivuoka n. 4-5:lle
(Susanna)
Laita matalahkoon vuokaan pohjalle 2 prk tomaattimurskaa, joka maustetaan soijalla. Keitä pussillinen makaroneja ja 2 pussia herne-maissi-paprikaa ja kaada ne tomaattimurskan päälle. Mausta valkopippurilla, aromisuolalla ja mukaan sopii myös masala-mausteseos. Päälle purkki säilykesieniä ja 2-3 purkkia tonnikalapaloja öljyssä sekä paljon juustoraastetta. Uuniin 200C noin 15 min. Todellinen pikaruoka mutta on yllättävän hyvää.
Eilistä muussia jäi niin paljon yli!
Me syödään pakastimen kätköistä löydettyä karjalanpaistia ja perunoita. Yritän suunnitella aina viikon ruuat etukäteen ja periaatteena on että yksi jauheliharuoka viikossa, ettei tule liikaa syötyä sitä lajia ;)
Eilen tein ison satsin uunissa ja sitä sit saavat isä ja poika syödä kun itse olen iltavuorossa. Päivällä poika syö jotain mummin herkkuja. :)
päivälliseksi on kanankoipia ja kasvisrisottoa sekä porkkana-omenaraastetta
illalliseksi paistan muikkuja ja syödään niitä pottumuussin ja jonkun salaatin kanssa
Illalla teen jäljelle jääneistä broiskuista mulle ja miehelle hampurilaiset iltapalaksi, nam :)
On keskimmäisen 7v. synttärit ja meillä synttärisankari saa toivoa kaikki päivän ruoat.
Muutoin syömme hyvinkin terveellisesti ja monipuolisesti.
Illalla aattelin paistaa lettuja ja tehdä jonkin suolaisen täytteen vaan en tiedä vielä minkä.
spagettia jauhelihajuustokastikkeella porkkana-omenaraasteen kera.
Päivälliseksi tulee olemaan perunamuusia ja lohimureketta+ kasviksia+ salaattia.
Pastaa ja kirjohikastiketta.