Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että mies ei saa heitettyä roskia roskiin, vaan jättää ne tiskipöydälle?

Vierailija
25.04.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jättää ne lojumaan milloin minnekin?!

Vierailija
2/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskat jätetään tiskipöydälle ja likapyykki lattialle likapyykikorin viereen, argh! Taidanpa viedä ne seuraavaksi miehen tyynyn alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan vakavasti kysynytkin asiaa mieheltä, mutta ei siitä järjellistä vastausta irtoa! Miten on edes mahdollista jättää roskat roskakorin viereen ja pyykit parhaimmillaan metrin päähän pyykkikorista? Ja tämän tekee ihminen, joka työkseen analysoi _toisten työssään tekemiä epäloogisuuksia_ ja on vastuussa miljoonia euroja maksavista projekteista. Joskus mua pelottaa, että meidän kodin sotkuhirviö on vastuussa ties kuinka monen ihmisen onnesta ja elämästä...

Vierailija
4/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin ei saisi tehdä, koska silloinhan tuo ei ikinä korjaannu! Miten saada " voimia" sietää roskia ja likapyykkejä joka paikassa?

Mua nolottaa pyytää ketään käymään kun kämppä on ihan hirveässä kunnossa koko ajan, vaikka joka päivä imuroin ja järkkään paikkoja kuntoon! ap

Vierailija
5/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

logistiikkaketjussakin joku jakeluosuudessa voi mättää. Esim toimimaton tai liian vaikeapääsyinen roskis.

Vierailija
6/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti! tietäisi vaan kuinka paljon hommaa mä täällä kotona teen, että tänne kehtaa vieraita pyytää. ap

Vierailija
7/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitää TIETÄÄ ja TAJUTA että ei tää oo mikää hotelli... jos ei osallistu ja tee omaa osuuttaan niin ovi löytyy eteisen jälkeen. minen ainakaa rupee aikuista mistä passaan, lapsissa on tarpeeksi!

t: Mammeli 85

Vierailija
8/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä siivoan hikeentyneenä miehen jälkiä, sanoo: IHAN JUST olin laittamassa! Ja kuitenkin, jos asiasta sanoo, vastaus on: " Aina sä sanot, kun mulla on jotain MUUTA tekemistä. Aina kaikki pitäis tehdä silloin kun SÄ sanot..." Eli millos sitten ois hyvä aika herran siivota jälkiään?

Vierailija
9/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo! Ihan ku mulla ei sitten? Mun täytyy kaikki mahdolliset asiat hoitaa yksin. Koti, raha-asiat (mies vaan tienaa), lapset, siis ihan kaikki hommat mitä kuvitella saattaa! Mutta minähän vaan makaan päivisin sohvalla enkä ole väsynyt! En tietenkään! jaksan vielä siivota miehen ylimääräisiä sotkuja! ap

Vierailija
10/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina naputti (on silti yksi uhmaikäinen lapsi, toisissa asioissa) kunnes tehtiin pikkuremppaa. Suunniteltiin yhdessä toimivat pyykkikorit ja roskikset, joihin pääsee nopeasti yhdellä kädellä(!) viskaamaan ne roskat ja pyykit suoraan oikeille paikoilleen. Antakaapa siis arvon av-mammat miehenne suunnitella ne roskikset ja pyykkikorit, ja muut säilytyssysteemit, niin jo alkaa homma toimia!

Vierailija
11/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinut kahteen päivään siivota, kuin muutama vauvan lelu lattialta. Tiskit menivät, kuin itse koneeseen, lattialla ja pöydällä ei ollut muruja, eteisessä ei lojunut yhtään lenkkaria, lippistä tai hanskaa lattialla, vessat olivat siistit ja raikkaat, pöydällä ja sohvanvieressä ei ollut yhtään kahvikuppia tai lasia retkumassa. Mun ei tarvinut imuroida koko viikonloppuna ja kaikenlisäksi ei yhtään ahdistanut tai särkenyt päätä.

Sitten ne tulivat sunnuntaina kotiin ja taas alkoi sama sotkeminen. Kyllä ottaa päähän!

Vierailija
12/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle, muttei suoraan sinne koneeseen?!

Vierailija
13/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matot oli viety ulos jne. Mies imuroi ja kysyi ihan tosissaan, että pitääkö täältä sohvien altakin imuroida??? :p

Vierailija
14/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siivoojat jätti siivoomatta sohvan alta, kysyivät, tarviiko täältä sängyn altakin siivota (kun oli nostettu säilytyslaatikot sängyn päälle sängyn alta).

Ei tarvi käyttää sitä siivousfirmaa enää.

Vierailija
15/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miessiivoojat :) ?

19

Vierailija
16/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten ne pahimmat villakoirat tulee sieltä saman tien esiin, kun lopettaa siivoamisen. Ihan turhaa, ei mene päähän. Miehen mielestä ois ihan siistiä, jos hosis sillä letkulla vähän keskeltä lattiaa.

Vierailija
17/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA mulla tulee nopeasti raja vastaan ja sitten siivoan kerralla kaikki paikoilleen (vaatteet, lehdet, lelut, roskat) miehellä sitä rajaa ei tule, ennen kuin joudun sanomaan...

Vierailija
18/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat jättää roinaansa puolitiehen, ei aina, mutta aika usein. Minä varmaan olen pahempi, erityisesti avonaisista kaapinovista mies jaksoi vielä 10 vuotta sitten huomautella. Nyt hellasärö on vaimentunut...;)

Syynä on ihan vaan laiskuus ja mukavuudenhalu. Jos vaikka istuu ruokapöydässä ja kääntyy laskemaan ne omenankuoret tiskipöydälle, ei tarvitse nousta ja avata alakaapin ovea ja vetää kompostisankoa esiin (ja sulkea sitä ovea ;). Tai kädessä on muutakin, joka piätisi laskea johonkin odottamaan em. operaation ajaksi. Samoin pyykkikorin kannen nostaminen on ekstratyö, kun ne sukat voi heitttää siihen lattiallekin odottamaan aikaa, kun on enemmän koriin laitettavaa ;)

Meillä siis yleensä toimitaan loppuun asti, kun tiedämme miten asioilla on taipumus venyä ja kasaantua. Mutta tuon kuvion ja sen syyt tunnistan erittäin hyvin.

Vierailija
19/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattiaa hujan hajan tullessa - niin että minä sitten pimeässä esim roskia viedessäni kompuroin niihin...

Vierailija
20/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyykit esim. eivät löydä tietä pyykkikoriin jätän ne pesemättä. Kyllä parin viikon kuluttua alkoi oikea paikka löytyä kun puhtaista vaatteista alkoi olla pulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän