Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia mammateestä?!

25.04.2007 |

Hei!

Eräs miun ystävä suositteli mammateetä, jonka pitäisi lisätä maidon tuloa. Onko kokemuksia? Hyviä ja huonoja!! Mie oon vähä pelokas kokeilemaa...mut toisaalta haluaisin, koska maito alkaa jo vähentyä ja tykkäisin jatkaa imetystä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo kahta lasta imettänyt pitkään mammateen avulla, ja

kohta sitten jo kolmatta. :) Keitin mammateetä aina aamulla

ison kattilallisen ja iltapäivällä vielä toisen. Join teetä siis paitsi

kuumana, myös kylmänä.

Mammatee paitsi lisää maidontuotantoa niin samalla se voi

vähentää vauvan masuvaivoja. Maidontuotannossahan yksi tärkeä

asia on, että tulee juotua riittävästi, ja teetä juomalla tämäkin

asia tulee hoidettua.

Jos mammateestä ei ole apua, niin sitten siitä ei ole. Haittaa

sen juomisesta ei ainakaan ole. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
2/3 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni maidontulo väheni vauvan ollessa 3kk. Aloin juomaan mammateetä päivittäin. En huomannut, että tällä olisi ollut mitään vaikutusta maidontuloon.

Kaikista yrityksistä huolimatta maidon tulo lakkasi pikkuhiljaa. Mutta kasvaahan vauvat korvikkeellakin... :)

niin ja terveydenhoitajanikin sanoi ettei usko tuolla olevan merkitystä maidontulon lisäämiseen. Hän uskoi, että mammateen vaikutus on siinä nesteen määrässä- ei niinkään teessä. Eli siis maidontulo voisi vaikka lisäääntyä, kun juo paljon esim. vettä päivittäin. -että tiedäppä sitten...

Mutta uskon kyllä kuin edellinen, ettei tällä ainakaan mitään haittavaikutusta ole maidontuloon :=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join sekä Mammateetä että Vauvan ilo teetä (molemmat samaan tarkoitukseen) ja koin että niistä oli apua. Eipä silti että olisi kovin vähän maitoa tullut, mutta huomasin silti lisäyksen maidon määrään hyvin pian nautitun kupillisen jälkeen. Join kyllä muutenkin paljon vettä joten nestettä varmaan sain tarpeeksi. Myös monet mausteet auttavat maidoneritykseen, itse huomasin että kun söin vahvasti currylla maustettua ruokaa, niin maitotulvaa ei meinannut vauva jaksaa imeä=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi