Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi, OI MIKSI, te teette elämästä hankalaa?

Vierailija
03.01.2026 |

Ei ole rahaa -> Älä kuluta niin paljon, tee järkevämpiä, kestävämpiä valintoja

Olen lihava -> Laske se haarukka

Olen huonokuntoinen -> kävele/hölkkää/pyöräile TEE JOTAIN

Me elämme täällä todella lyhyen ajan, miksi te valitsette päivästä toiseen elää sitä onnettomana kun mahdollisuus onneen on aivan siinä teidän käsien ulottuvilla, hylätkää egonne ja nauttikaa matkastanne. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs AP sinun tyhmyyteesi auttaisi?

Vierailija
2/7 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ihmiset ovat hieman ap:n ylimielistä käsitystä monitahoisempia olentoja.

Siksi.

Eli monitahoisempi olento antaa oman onnellisuutensa ulkoisten asioiden käsiin kuten huumeet, raha, herkut, videopelit, aikuisviihde? Jos huomaa olevansa onneton, on täysin aseeton sen edessä jos ei ole 10 000 euroa tilillä? Voitko selventää, en ymmärtänyt koska olen yksinkertainen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ihmiset ovat hieman ap:n ylimielistä käsitystä monitahoisempia olentoja.

Siksi.

Eli monitahoisempi olento antaa oman onnellisuutensa ulkoisten asioiden käsiin kuten huumeet, raha, herkut, videopelit, aikuisviihde? Jos huomaa olevansa onneton, on täysin aseeton sen edessä jos ei ole 10 000 euroa tilillä? Voitko selventää, en ymmärtänyt koska olen yksinkertainen

ap

Vaikka selvästi olet autistinen robotti, niin muut eivät ole. Tekoäly asuu kirjaimellisesti sinussa.

Vierailija
4/7 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

ap

Vaikka selvästi olet autistinen robotti, niin muut eivät ole. Tekoäly asuu kirjaimellisesti sinussa.

Eli et osaa vastata koska et ymmärrä aiheesta mitään, mutta jostain syystä haluat päteä? Jos ymmärtäisit esim loukkaamisen merkityksen, keskittyisit kontekstiin etkä kontekstin sanojaan.

Vierailija
5/7 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Googlaa vaikka tutkimuksia onnellisuudesta, se on kirjaimellisesti mielentila kunhan kolme peruspilaria täyttyy jotka ovat autonomia, merkitys sekä kompetenssi. Jos teet asioita muiden miellyttämiseksi, ei esim autonomia (itsemäärääminen) toteudu.

Vierailija
6/7 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ego on? En provoile, en vain aidosti käsitä mikä erillinen osa ego minuudestani on. Kuinka ego hylätään?

Vierailija
7/7 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Minä oon nii käyh', ettei ole varaa ostaa kuin hiilareita. Lenkillekään ei voi lähteä, ettei kengät kulu kun ei ole varaa ostaa uusia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi