Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kyse narsistista. Mies olisi halunnut, että olen kiinnostunut hänestä, vaikkei itse ollut kiinnostunut

Vierailija
02.01.2026 |

Mikä tuollaiseen motivoi? Olisi toivonut jotain mielestään "alemman", huomiota ja ihailua? :D Ensin itse aloitti keskustelun sanoen että olen hänelle kaveri, sitten kysyi olenko MINÄ ajatellut jotain muuta. Vastasin  suoraan että enpä todella ole,  ilmeisesti odotti että olisin, miehillä on kyllä suuret luulot itsestään

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mene lenkille sidukka

Vierailija
2/6 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On narsisti 100 % varmuudella. Ja psykopaatti. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On narsisti 100 % varmuudella. Ja psykopaatti. Voimia!

Toinen sidukka, lenkille

Vierailija
4/6 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naisetkaan nyt kaikkein hienoimpia aina, todettiin ettei romanttisia tunteita ole ja kavereina mennään mutta nainen halusi kuitenkin jotain ihme säätämistä. Juttu meni hetkeksi aivan sekaisin enkä itsekään oikein tiennyt missä mennään, onnistui välillä sekoittamaan kuuppaani. Sitten jälkeenpäin nainen väittää ettei mitään ole koskaan ollut hänen osaltaan ja minusta vaikuttaa siltä että taisi kuitenkin jotain olla ja halusi jotenkin kostaa.

Vierailija
5/6 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aina luulevat, että me olemme täysin riippuvaisia ja ikuisesti rakastuneita heihin, jos joskus esim. hymyilemme heille. Tai jos olemme ystävällisiä ja juttelemme ilman selvää syytä. Ja varsinkin silloin, jos on ollut esim. seksisuhde muutaman viikon, se nyt tarkoittaa jo avioliittoa ja yhteistä hautapaikkaa.

Ei miesten luuloista tarvitse naisten välittää, heillä ei vaan ole muuta elämää kun jatkuvasti kuvitella meidät alasti tai morsiuspuvussa.

Vierailija
6/6 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mene lenkille sidukka

Mene takaisin 90-luvulle. Silloin otettiin sidukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän