Odottaminen on kauheaa..
Olen täl hetkel työtön ja monesti jos jotain menoa, esim: "mennään kello 18 syömään", alan odottamaan sitä jo joskus aamuysiltä ja sit koko päivä menee odotelles ja oi voi, jos ko. aika viivästyy/siirtyy hiukan, menee kaikki ihan sekaisin. Mitään ei ehdi tehdä ennen ja varsinki jos kotona takaisin 20 jälkeen, onki päivä siinä =D Kohtalotovereita?
Kommentit (5)
Mikset tee jotain muuta sitä ennen? Esim. hae töitä?
Tää on aina ollut mulle mystinen konsepti, tunnen muutaman pitkäaikaistyöttömän ja ne ovat omien sanojensa perusteella jatkuvasti kiireisiä ihmisiä. Heidän viikon ainoat menot saattaa olla kaupassa ja parturissa käynnit ja nämä sankarit saavat sen kuulostamaan siltä kuin kalenterit olisi täynnä asioita aamusta iltaan niinkuin jollain bisnesraketilla. Ja auta armias jos tulee paketti, siitä vouhkataan kuin jostain elämää suuremmasta projektista kun sen saapumista pitää suunnitella ja seurata.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tee jotain muuta sitä ennen? Esim. hae töitä?
Tienaan oikein mukavasti Kelan rahoillakin eikä huvita nousta aamuisin /ap
Kyllä tuo on tuttua. Tahtoo vain olla nykyisin niinkin, että jos loppuviikosta on joku meno olkoon sitten kampaaja, lääkäri tai laboratorio käynti, niin koko viikko on pilalla ja odottelua milloin pitää mennä.
Kai seuraavaksi on jo kuukausi pilalla menon vuoksi.
Olen huomannut, että mitä vähemmän on sovittuja menoja, sitä isomman stressin niistä yksittäisistä menoista itselleen kehittää.