Onko naisista tuplapenetraatio kiihottava ajatus, vaikka ei olisi valmis kokeilemaan sitä?
Onko ja mietittekö miten se tapahtuisi?
Olisko yllättävä penetraatio mukava yllätys vai pitäisikö se olla pitkän harkinnan tulos?
Yllättävällä en nyt tarkoita, että joku vaan lykkää hanuriin kysymättä, vaan että ei ollut tarkoitus mutta se vaan eteni siihen.
Kommentit (10)
Määrittele termi. Tuplapenetraatio voi tarkoittaa toinen perseessä toinen pillussa yhtä aikaa tai kaksi penistä samassa pillussa yhtä aikaa.
Ihan vain fantasioissa... Niissä ei tarvitse olla ehkäisyä, suolen puhtaudesta huolehtimista, kykyä ottaa mitään pyllyyn, tai miettiä sitä, etten ikinä edes haluaisi kahta ihmistä samaan aikaan.
Joku yllätyspenetraatio kakkoseen kun siellä ei ole ikinä ollut mitään sormea isompaa eikä sitäkään kymmeneen vuoteen niin olisi aika hyi.
Eli fantasioissa sekä kahta munaa pilluun että pillu + pylly, mutta mitään toteutushalua ei ole. Etenkin kun tykkään että omalla miehellä ei ole hiventäkään aisuritaipumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele termi. Tuplapenetraatio voi tarkoittaa toinen perseessä toinen pillussa yhtä aikaa tai kaksi penistä samassa pillussa yhtä aikaa.
Eiköhän nainen saa itse päättää, että kumpi versio kiihottaa.
Kyllä, mutta niin että mieheni suolessa on kaksi isoa mustaa sykkivää kullia.
-Cloudberry
Minä ainakin haaveilen tuollaisesta suunnittelemattomasta jutusta, missä ollaan ystävien kanssa bileissä pikku hiprakassa ja minä alan siinä sitten pelaamaan pientä peliä kahden miehen kanssa.
Kun en sitten osaa päättää kumman kanssa olisin, niin otan sitten molemmat.
Kun ratsastan toisen miehen sylissä, niin vien toisen miehen käden pepulleni ja se tajuaa saman tien mitä haluan.
Kiihottuminen ja pikku känni saavat aikaan sen että olen aivan rento ja anaalipenetraatio onnistuu vaivatta.
Saan siinä sitten useamman kerran ennenkuin miehet laukeavat.
Kun nousen seisomaan, niin tunnen kuinka kummastakin reiästä valuu spermaa reisilleni.
Mutta eiköhän tuo jää vain fantasioiden tasolle, voisin tehdä tuollaisen vain todella luotettujen miesten kanssa enkä tunne sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Yök! Ei todellakaan. Seksi ei ole pelkkää seksiä, ainakaan minulle.
Miehet onkin haksahtaneet j**** juoniin. Pórnn tarkoitus on tuhota valkoiset miehet sekä perinteinen ydinperhekäsitys, niin ei ole enää tervettä heteroseksuaalista suhdetta.
Siis niin, että kaksi miestä, ei leluja? Yök.
Yök! Ei todellakaan. Seksi ei ole pelkkää seksiä, ainakaan minulle.