Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna 1918 lähetettyä työhakemusta, kolme muuttoa ja lisää leikataan taas

Vierailija
31.12.2025 |

Mitä helvettiä tässä elämässä enää on? Rikollisuus on ainoa vaihtoehto jonka keksin että selviän. Kolme tuttavaani on jo lähiaikoina lopettaneet itsensä kun ei vaan enää jaksaneet. Yksi ystävä myy omat lääkkeensä tonnilla jollekkin katuporukalle että saa maksettua vuokransa ja ostettua ruokaa, joten mietin että itsekin taidan liittyä samaan seuraan. Tiedän että omista (kipu)lääkkeistäni saisin kadulla 1800-2000e. Olen ihan "perusduunari" koulutukseltani ja työskennellyt niin asiakaspalvelussa kuin tehtaallakin, mutta työtä ei vain löydy. Tulevien leikkauksien takia tulen asumaan sähköttömässä asunnossa joten siihen loppuu sitten myös työnhaku. Kiitos Suomi, oli kiva maksaa veroja silloin kun oli töitä. Hyvää ja onnellista uutta vuotta kaikille, minä en voi muuta kuin itkeä.

N29

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tunsin kateutta, kun kuulin että Saksassa oli 40 miljoonan euron tms. pankkiryöstö. Mutta sen verran on moraalia jäljellä, etten myisi kyllä lääkkeitä tai muutakaan ihmisiä tuhoavaa. 

Vierailija
2/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tunsin kateutta, kun kuulin että Saksassa oli 40 miljoonan euron tms. pankkiryöstö. Mutta sen verran on moraalia jäljellä, etten myisi kyllä lääkkeitä tai muutakaan ihmisiä tuhoavaa. 

Ei tunnu olevan vaihtoehtoja, ja nyt kun edellinen rikos on jo vanhentunut voin sanoa että olen joutunut turvautumaan samaan keinoon aikanaan, silloin kun äitini joutui sairaalaan eikä selviytynyt laskuistaan. Itse en oikeastaan noita lääkkeitä edes tarvitse, joten sama kai se on laittaa kiertoon. Toinen vaihtoehto on myydä itseään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oke. Työkyvyttömyyseläke tuleekin kivasti pian tilille.

Vierailija
4/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vielä leikataan? 

Vierailija
5/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu oke. Työkyvyttömyyseläke tuleekin kivasti pian tilille.

Onnea sinulle. :) En tosin haluakkaan eläkkeelle vaan haluan töitä jonka palkalla tulen toimeen. Minä en pääse eläkkeelle vaikka oli tulppa päässä, halvaantuminen, auto-onnettomuus (selkä ja jalat paskaksi), osittainen sokeutuminen tulpan takia jne. Nyt tosin osa oireista on poissa itse kuntoutettuna, eli pystyn kävelemään ja nään ihan ok.

Ap

Vierailija
6/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme muuttoa, miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi