Järkyttävä närästys pienestäkin stressistä! Onko muita?
Ja joo...heti tiedoksi et oon varannut ajan lääkärille. Mut kaipaan vain vertaistukea.
Onko muita siis kellä närästys tulee stressistä? Mulla on takana tosi vaikea vuosi. Lapseni sairastui vakavasti ja vielä ei hänen selviämisestä varmuutta. Minua on närästänyt jonkin aikaa ja siihen olen Somacia toisinaan syönyt. Nyt pienikin määrä stressiä alkaa korvantamaan todella paljon rintaa ja selkää. Heti kun menen pitkällleen ja rauhotun niin olo pikkuhiljaa helpottaa. Töissä kun olen niin kauhea korventaminen alkaa. Työni kun on pelkkää stressiä(hoitoala)
Onko muita? Eihän tästä tule mitään. Ainahan stressiä on ja lapsen tilanne vielä epävarma. Enhän voi lopettaa suremista ja pelkäämistä noin vain😭
Kommentit (3)
Mulla myös usein, tosin en ole varma liittyykö stressiin. Ruisleipä ainakin aiheuttaa, samoin valkkari, mutta yleensä ei löydy syytä. Olen kova stressaaamaan myös, joten voisi selittyä sillä vaikken ole tullut ajatelleeksi. Syön apteekin reseptivapaita lääkkeitä, ne tuntuvat auttavan ja viisi päivää ainakin pääsen yhdellä lääkkeellä yleensä eteenpäin.
Vatsa, suoli ja aivot on keskenään läheisessä yhteydessä