Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden nainen yöllä hipalilee kaluasi?

Vierailija
28.12.2025 |

Naiseni on toistuvasti hiplaillut kaluani kun olen ollut täydessä unessa ja lopettanut heti kun olen havahtunut. Ekalla kertaa sanoin, että saa tehdä niin, eli ei ole luvattomasti puuhailemassa ja sanoin että on lupa myös vaikkapa alkaa runkata minua, ottaa suihin, kivuta ratsaille jne, mikäli kiihottaa niin tehdä. Mutta jostain syystä hän vain hiplailee kaluni kovaksi ja pitää sitä hyvänä kunnes havahdun ja aina lopettaa siihen. Tämä on tietenkin johtanut siihen, että havahtuessani unesta hiplailuun, pyrin etten liikauta evääkään jotta näkisin miten pitkälle naiseni on valmis hiplailunsa viemään. Tällöin hän kuitenkin ennen pitkää lopettaa hiplailunsa ja alkaa nukkumaan. Vaikka olen rohkaissut menemään pidemmälle ja kysellyt mikä siinä kiehtoo, en saa tekemään niin eikä myöskään suostu kertomaan mikä siinä on niin kivaa. Eikä suostu ikinä hereillä ollessaan vastaavilla tavoilla hiplailemaan sukukalleuksiani. Kiinnostaakin tietää onko naiseni ainutlaatuinen vai löytyykö vastaavia naisia tai vastaavasti toimiveien naisten miehiä, jotka saa vastaavaa hiplailua muttei muuta (tai tietenkin jos saa muutakin niin mitä ja miten tilanne etenee siihen saakka). Äärimmäisen kiihottavaa havahtua tuollaiseen mutta harmittaa kun en oikein tiedä miten saisin naiseni etenemään pidemmällekin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimollani on lupa yöllä tehdä asioita.

Ottaa välillä suihin kun nukun ja välillä olen herännyt kun hän ratsastaa kaluni päällä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän