Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämä tuntuukin niin ankealle juuri nyt?

Vierailija
28.12.2025 |

Joulukin oli jotenkin tosi  epäonnistunut ja tunnelma huono. Ei mitään iloa, kuin ennen. Ja koko elämä tuntuu nyt niin ankealle, suorastaan masentaa. Onko se vain tämä ikä, lähemmäs 48-v kun mikään ei enää tunnu miltään ja kaikki on ihan väsynyttä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä joulua vielä loppiaiseen asti. 

Vierailija
2/7 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ eikä elämä ole ankeaa. Nyt vain etsimään pieniä iloja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 48. Hyvä on fiilis, liikun paljon, en halua iän myötä lihoa. En halua verenpaineen, kolesterolin enkä sykkeen nousevan (elän juuri ikää jolloin ne tuppaavat nousta ja myös ikää jolloin paino nousee herkimmin) , joten syön niin,etten liho, liikun, ja harrastan. Eniten mielialaan vaikuttaa RUOKA JA LIIKUNTA. OLETKO KOKEILLUT!

T. 

Vierailija
4/7 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös 48. Hyvä on fiilis, liikun paljon, en halua iän myötä lihoa. En halua verenpaineen, kolesterolin enkä sykkeen nousevan (elän juuri ikää jolloin ne tuppaavat nousta ja myös ikää jolloin paino nousee herkimmin) , joten syön niin,etten liho, liikun, ja harrastan. Eniten mielialaan vaikuttaa RUOKA JA LIIKUNTA. OLETKO KOKEILLUT!

T. 

Itsellä ei auta mikään kun kaikki alkaa lopulta tuntumaan joutavan oloiselta kun tiedostaa aina vaan voimakkaammin elämän rajallisuuden.

Vierailija
5/7 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän rajallisuus. Ovatko taivasasiat alkaneet mietityttää? Ei elämä lopu kuolemaan, siitä elämä vasta oikeasti alkaa. Valitse oikein. Jeesus, joka kuoli ristillä syntiesi vuoksi ja nousi kuolleista, elää ja kutsuu sinua elämään rakkaussuhteessa kanssaan. 

Vierailija
6/7 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala keskittymään kivoihin asioihin. Jos saat ne huonot tuntemukset pois välillä tai kokonaan. Listaa luonnollisia kivoja juttuja.

Vierailija
7/7 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamos ja nuiva yleinen ilmapiiri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi