Ensikoiden toukokinkerit Tampereella!
Eli kuu on taas vaihtumassa ja niinpä treffiaika lähenee. Tällä kertaa näyttääkin olevan heti pyhän jälkeen, eli eikös 2.5. ole keskiviikko?
Napero taisi kysellä että olisiko muita mahdollisia paikkoja kuin tuo tuttu siperian kaffilla, eli laitelkaapa ehdotuksia.
Aika varmaan kuitenkin on tuttu klo 13?
Ja kaikki vaan mukaan, kaukaisempia vieraitakin otetaan kernaasti mukaan:)
Eli me ronjan kanssa tullaan ainakin, ellei mitään maata mullistaa tapahdu tässä välissä, eiköhän tuo flunssakin ole neidillä jo tuolloin ohi.
Kommentit (17)
Ja meille kyl käy se siperian kahvilakin, jos ei " parempaa" paikkaa löydy... Ja sit vaik kesäkuussa jos ois lämmintä, niin voitais pitää piknikki... ???
taas samainen napero
Mulle ei nyt muuta paikkaa tule mieleen kuin Cine atlaksen jätskibaari :D Mutta se taitaakin avata ovensa vasta klo 14? Kaikesta huolimatta meille on ihan sama missä nähdään.
Miksi ihmeessä se koskarin alakerran iso leikkipaikka suljettiin?????? Siellä oli se autoratakin ;) Me aina pieninä tyttöinä mentiin sinne leikkimään :)
siis harmittaa ihan älyttömästi, kun ei taaskaan päästä! meillä on nimittäin just sillon viimeiset vaavinkaiset eikä niistä haluta olla pois :(
no, ehkä sit kesäkuussa päästään taas!
mielellämme. Toivottavasti Milo olisi tällä kertaa jo vähän seurallisempi. Meille sopii ihan mikä paikka tahansa. Mä en oikeen osaa edes ehdottaa mitään paikkaa kun oon asunu täällä niin vähän aikaa vasta. Kello 13 on kyllä hyvä aika.
Mulle sattuu koulupäivä just tolle päivälle joten tällä kertaa me ei päästä mukaan
nostellaanpa vähän että saadaan väkee kasaan:)
ei kai viime treffien saama julkisuus pelota:) kaikki innokkaat mukaan vaan:)
Me tullaan ellei jotain esteitä tule taas kerran.
Leena ja Joonas
Saatiin viime viikonloppuna edellisten treffien lehtijuttu.. ;) Ja nyt kans mukaan!
Ja Amy, kimppakyydillä vai mitä?
Paikalla ei niin väliä, kunhan gps sinne osaa.. :)
bejpi ja Eve
kaveri (la heinäkuussa) liittäytyy mukaan :)
...meillä on kyllä jooga sitä ennen, mut eiköhän me ihan hyvin siitä ehditä sinne..
Burde ja Heidi 7kk
joogasta suoraan. Mulle jäi vähän epäselväks vielä, et siellä Siperiassako?
Ja milli, harmi ettei Aksu pääse pelkäämään mua taas... :)
-Osse ja typy
No, josko sitten nähään siellä Siperiassa huomenna? Kyllä se meille passaa, täytyy vaan mennä välillä kävelemään Eetun kanssa... (ei pääse äiti laiskistumaan...)
napero, joka varmaan huomenna myöhästyy, mut oon kyl tulossa!!!
Juu, Bejpin ja Even kanssa tullaan kimppakyydillä ja yritetään ettiä parkkis, mistä ei saada sakkoja. ;o) Täytyy luottaa Bejpin gps:ään, sillä vaikka tuota paikkaa googletin, niin enpä olis varma, että löytäisin... Mutta huomiseen likat!
-Amy ja Emmi, joka kuullostaa just nyt kovin surulliselta...
Siperian välittömässä läheisyydessä on kaksikin parkkitaloa, toinen on Frenckellin parkki Keskustorin alla ja toinen on Plevna Siperian viereisessä Plevna-rakennuksessa, siinä missä on leffateatteri. Molempiin joudutte varmaan ajamaan Satakunnankadun kautta, Keskustorilta ei pääse suoraan.
Mutta huomiseen!
Elikkäs me tullaan kyllä kanssa mukaan... Mä just tässä laskeskelin että nää alkaa olemaan meidän viimeisiä treffejä YHYY!!! mille päästään mukaan, kun elokuun eka päivä alkaa työt... *niisk* Joten otan nyt kyl kaiken ilon irti!!!
napero ja Eetu