Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisella oikeasti olla hormonit sekaisin? Miten se todetaan sitten?

Vierailija
23.04.2007 |

Olen menossa lääkäriin ja mietin että miten ilmaisisin asian, kun viiksiä pukkaa ja mielialat pomppii miten sattuu...?

:o@

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mitään henkimaailman asioita ole, lääkärit tietää. Voi niille kertoa vaikka siitä, jos pierettää, on peräpukamia, pissa karkaa.

Vierailija
2/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samoin " hormoonit sekaisin" ja kävinkin juuri lääkärissä, joka passitti verikokeisiin, joista kuulemma voidaan katsoa joko vaihtarit kolkuttelee ovelle. Oma oirekirjoni on aika laaja, joten osa niistä voisi hyvinkin olla jo vaihdevuosiin liittyviä. Ja ikää on 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, mutta itse jotenkin arkailen lääkärissä ja tuntuu että pitäisi osata olla hirveän fiksu jne... tuntuu typerältä omin sanoin kertoa että " taitaapi olla hormoonit sekaisin" :oP

ap

Vierailija
4/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v. Ei kai nyt vielä vaihdevuodet voi olla kyseessä...?!

ap

Vierailija
5/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme välivuotoja ilmaantunut ja joskus hikoiluttaakin. Tässä näistä nyt mitä ensimmäiseksi tuli mieleen. Mutta ehkei nyt sentään sinulla vielä, kun olet kuitenkin vasta kolmenkymmenen.

t. 5

Vierailija
6/6 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihme välivuotoja ilmaantunut ja joskus hikoiluttaakin. Tässä näistä nyt mitä ensimmäiseksi tuli mieleen. Mutta ehkei nyt sentään sinulla vielä, kun olet kuitenkin vasta kolmenkymmenen.

t. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme