Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun palauttaa ostajalle rahat takaisin? Huutis asiaa. ov

Vierailija
23.04.2007 |

Myin n. kuukausi sitten yhden dvd-leffan ja kohteessa oli selvästi mainittu dvd:n olevan R1 alueen levy, joka toimii ainoastaan aluekoodivapaassa soittimessa. Tekstityksestä en maininnut mitään, koska laitoin noita kohteita myyntiin pikkasella kiireellä.

Ostajalta tuli viime perjantaina viesti, missä hän vaatii rahoja takaisin, koska dvd ei toimi hänen soittimessaan. Levy oli täysin naarmuton jne. kun se meiltä lähti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilua olisi.

Vierailija
2/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit maininnut levyn olevan sopiva vain siihen tiettyyn " toistokoneeseen" ja jos ostaja olisi ollut viksu, olisi itse kysynyt tekstityksestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksteistähän ostaja ei valittanut vaan ettei toimi sen koodin takia, itse ei tiennyt aki edes mistä R1 on kyse...eikä vaivautunut myyjältä/keneltäkään kysymään. Ja teksteistäkin olis huutaja voinut kysyä, jos niistä olis homma kiinni.

mutta, jos et palauta, tulee negaa että ropisee...

Vierailija
4/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei sinulle ei mitään velvollisuutta purkaa kauppoja, eikä ostajalla ole oikeutta vaatia. Mutta valitettavasti kuten joku jo sanoi, huutonetin luonteeseen kuuluu, että negaa rapisee tuutin täydeltä, jos kaikki eivät ole täysin tyytyväisiä. :o/ Ostaja olisi reilu, jos vain tyynesti laittaisi itse levyn edelleen myyntiin, kun ei kerran koneessa toimi ja mainittu oli myyntitekstissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi