Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun mies ei juuri kaipaa seksiä

Vierailija
23.04.2007 |

ja itse kaipaisi niin kuinka ihmeessä halunsa voisi unohtaa tai haudata taka-alalle? Pieni vauva on, mutta vaikuttaako se miehen haluihin näin voimakkaasti... Muutaman kerran kuukaudessa saan suostumaan mutta vastahakoisesti.

Kyllä on mielessä käynyt etten enää kelpaa tai ettei rakasta vaikka joskus väittääkin rakastavansa. Voi vitsi kun nämä omat halut häviäisi vaikka jollain ihme lääkityksillä, saiskohan sellaista reseptiä lääkäriltä?

Ja elänköhän loppuelämäni seksivajauksessa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku seksikäs kaunotar piukoissa vaatteissaan,luulen että isorintainen blondi 18v.

Vierailija
2/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sillä kyllä ole. Kaikki liikkeet ja puhelinliikennekin on tiedossani ja meillä on tällä hetkellä paljon energiaa vaativia muutoksia (positiivisiä kyllä) menossa. Kyllähän se töissä käy mutta jos siellä pettää ni on kyllä homppeli...

Toinen nainen olisi luonnollinen selitys mutta tähän ei nyt ole luonnollista selitystä ja se vähän huolettaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan minä en näe ongelmaa...

Vierailija
4/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei vaan kiinnosta, kovinkaan usein enää. Meillä on jo taapero mutta vauva-aika oli todella rankka, miehellä nyt itselläänkin hieman masennusta ja työuupumusta joten varmasti johtuu siitä. Samoin liikkeet täälläkin sen verran tarkkaan tiedossa ettei toinen nainen ole mahdollinen. Eiköhän se tilanne tällä korjaannu, meillä vähän vilkastuu kun lapsi on hoidossa ja saadaan olla IHAN RAUHASSA kotona, ilman työkiireitä ym.

Vierailija
5/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta ei sillä kyllä ole. Kaikki liikkeet ja puhelinliikennekin on tiedossani ja meillä on tällä hetkellä paljon energiaa vaativia muutoksia (positiivisiä kyllä) menossa. Kyllähän se töissä käy mutta jos siellä pettää ni on kyllä homppeli...

Toinen nainen olisi luonnollinen selitys mutta tähän ei nyt ole luonnollista selitystä ja se vähän huolettaa kyllä.

Vierailija
6/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran vuodessa. Mutta tuo että rakastelette muutaman kerran kuukaudessa kuulostaa normaalilta (jopa runsaalta) tahdilta ollaksenne pienen vauvan vanhempia.

Vierailija
7/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kerran on ihan normaalia vauva-aikana. Korppikotkiin en lukeudu, kyllä se mies ihan kyttäämättä kertoo menonsa ja tulonsa ja mitä puhelimeen tulee niin hänen liittymäänsä käytetään enemmän kun on halvempi soittaa. Ei sen kummempaa.

Vierailija
8/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä on jo kaksi lasta ja miehen haluttomuus on kestänyt 4 vuotta. Ei ole toista naista ja olen kaunis, hoikka, isorintainen nainen (silikonit). Minulla helpotti kun aloin syömään cerazette minipillereitä. Omat halut katsosi ja nyt meidän halut kohtaa yksiin hyvin. Seksiä n. kerran kuussa :) On huomattavasti helpompaa elämä. Tiedän tunteen AP. Sille ei vain voi mitään. Minä yritin kaikkeni mutta kai se sit voi olla miehelläkin hormonaalista?

Vierailija
9/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi melkein 6-vuotias. Mies ei halua, eikä osoita haluaan. Minäkin olen jo turtunut. Onnetonta pökkimistä ehkä kerran joka toinen tai kolmas kuukausi.

Ja en ole rupsahtanut läski.

Vierailija
10/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kyllä ehdottaa miehelle et jos hommaisin tyttöystävän?! Se ei tavallaan ole pettämistä ja luulisi et mieskin on iloinen jos olen tyytyväisempi. Täytyy olla luova ja löytää keinot. Jotain täytyy joka tapauksessa jossain vaiheessa tehdä ja miespuolista rakastajaa en halua ottaa.

Vierailija
11/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reagoinut aina työpaineisiin, opiskeluaikana tentteihin ja väsymykseen jopa satunnaiseen juhlimiseen siten, että ei halua seksiä. Minä taas koen seksin stressin ja väsymyksen lievittäjänä. Silloin harvoin kun otan alkoholia käyn aina ihan kuumana, mutta mies reagoi just ihan päinvastoin.

Meilläkään ei ole mahdollista että mies pettää molemmat kun tehdään päivätkin yhdessä töitä.

Itse ajauduin tämän takia jo pettämisen kynnykselle, sillä minusta on ihan hirveää elää aina puutteessa. Meillä siis seksiä korkeintaan kerran kuussa ja pari pientä lasta.

Vierailija
12/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kaappihomo

Vierailija
13/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei vain kiinnosta. Hän ei kuulemma edes ajattele seksiä. Tätä on jatkunut nyt pari vuotta eivätkä lapsetkaan ole enää ihan pieniä. :(

Vierailija
14/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aktiivi täs asias noin 6v. Sitten seksiä ei enää ole ollutkaan. Jo 8-9 v. meil o seksiä noin 1-3 kertaa vuodessa. Nyt on mennyt pari vuotta niin, että minua ei enää myöskään kiinnosta enää. Olemme jo yli 40v. :).

Vierailija
15/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin mitään yksiselitteisiä vastauksia löydy. Mutta yksi sellainen on se että vaimosta äidiksi vaatii muuten keskustelua. Äiti on niin pyhä joillekkin, vaikea selittää kun en itsekkään ymmärrä. Mulla kun on napanuora poikki.

Vierailija
16/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole pitkään aikaan kiinnostanut yhtään. Mies on kiltti eikä juuri valita, eikä kyllä enää tee aloitteitakaan. Mä aina lupaan itselleni ryhdistäytyä, mutten sitten kuitenkaan saa mitään aikaiseksi. Viimeksi oli seksiä tammikuussa.

Ja mä olen ollut joskus oikea peto.

Vierailija
17/18 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaloon on tyydytty ja seksin on korvannut vaikka kalastus tai moottoripyörä.

Vierailija
18/18 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me jotka halutaan olla pysyvässä parisuhteessa, oman kullan kanssa, muttei ole seksiä, me tehdään treffit. Eikä kerrota ees naapurin nuorelle perheen äidille ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi