Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen meikkttömänä normi mutta meikattuna kaunotar

Vierailija
21.12.2025 |

Minulla on isot silmät ja muhkeat huulet luonnostaan (mallia Angelina Jolie) ja hyvä iho. Olen meikittömänä niin tavis kuin tavis on. Toisaalta kun mietin, en voi sanoa olevani rumakaan. 

Mutta kun meikkaan, niin ulkonäköni muuttuu paljon. Ja siis en tee mitään tunnin kestävää sotamaalausta, vaan 10 minuuttia menee siihen että laitan meikin pohjustuksen, meikkivoiteen, puuterin, ja poskipunaa, ripsiväriä ja eye-lineriä, kulmat, vaalean luomivärin ja huulipunan. 

Olen töissä lasten parissa, enkä ikinä meikkaa töihin, nyt kun oli joulujuhla, meikkasin ja pukeuduin juhlavasti. Noin 5-6 eri ihmistä sanoivat kaikki samaa; en meinannut tuntea sinua! Olet kaunis! 

Kiitos, mutta tuntui samalla hyvältä että pahalta, eli joo, olen siis meikittä ruma, mutta meikattuna kaunis. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan olivat tökeröitä kohteliaisuuksia, joissa oli ilkeä sivumerkitys. Samanlainen kohteliasuus on: olet nuorekas (=olet vanha).

Vierailija
2/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölynpölyaloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä siinä nyt on?

Sehän on yleistä monille jotka käyttää meikkejä meikkien tarkoitus on kaunistautuminen

Se on niiden tehtävä

Vierailija
4/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis meikillä ja ilman meikkiä.

Vierailija
5/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä varten kuvittelet meikkien olevan olemassa? Kaikki ihmiset ovat meikattuna kauniimpia kuin ilman meikkiä. Ja en siis tarkoita mitään sotamaalausta vaan ihan kevyttä ehostusta. Meikillä saa korostettua niitä omia parhaita puolia ja piilotettua mahdolliset virheet.  

Vierailija
6/6 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän suurin osa on. On paljon kivempaa olla ihan luonnostaan kaunis, ilman pakkeleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi