Milloin ilmoitus saako työpaikan
Milloin yleensä viimeistään tulee ilmoitus työnhakijalle että on saanut työpaikan? Jos otetaan samalla monta uutta työntekijää, onko yleensä näin että kaikille ilmoitetaan kerralla? Vai sitä mukaan kun hyvä ehdokas löytyy?
Kommentit (5)
Mä olin perjantaina haastattelussa ja maanantai aamupäivästä soitettiin.
Näin siis sen on oltava kaikilla muillakin.
Tiedän olevani poikkeus, mutta ...
Rekryyn vuositasolla joitain kymmeniä duunareita tilapäisiin hommiin. Sen verran olen maailmaa ja ihmisiä nähnyt että jos sopiva löytyy niin kyllä me haastattelun lopuksi lyödään kättä päälle. Ei se vatuloiminen, paperien plärääminen ja viikonlopun yli nukkuminen auta asiaa, yleensä päinvastoin.
Pörssiyhtiössä toimiessani aikoinaan, siellä et taas mikään lappu liikahtanut senttiäkään ennenkuin siinä oli rekrytoivan esihenkilön ja hänen esihenkilönsä kuittaus.
Tapoja on yhtä monta kuin rekrytoijaakin.
M43
Lähipiiristä eräs henkilö on ollut muutaman kuukauden työttömänä. Hakenut useita työpaikkoja ja ollut muutamassa haastattelussa. Mutta sitten ei kuulu mitään. Yhdestä ilmoitettiin kuukausi haastattelun jälkeen ettei työpaikkaa edes ole tällä hetkellä.
Anna sen paikan puhelinnumero johon hait. Soitan ja kysyn. Muuten en voi tietää.