Työtön, miksi et ole töissä tällä hetkellä?
Onko kivempaa loisia sohvalla keskellä työpäivää?
Kommentit (17)
Eipä oo minne mennä, siispä palstailemaan ajan kuluksi!
Haen töitä joka viikko. Olen yksi satojen joukossa per työpaikka. En saa töitä.
Mä en ole työtön,mut mulla on lomapäivä. Illalla heitän puolison satamaan pikkujoulun viettoon ja haen huomenna satamasta. Jos ei ole suklaata vaimolle tuotu,niin en ota kyytiin.
Koita jo v*tun v***ainen tajuta että eläkkeellä olo ja työttömyys ei ole aina välttämättä omasta tahdosta kiinni
Elämässä voi tapahtua asioita jotka pakottavat siihen tilanteeseen
Joten ei ole loisimista
Nyt voitkin sitten lopettaa sen työttömien ja eläkeläisten solvaamisen
Kun ei ole niitä töitä. Ens viikon la ja su on töitä ja sitten jouluaatosta eteenpäin loppuvuosi. Sitten varmaan hiihtolomaviikolla, pääsiäisenä ja sitten toukokuusta edespäin koko kesä. Otan kyllä kaikki mitä annetaan. Toukokuusta lokakuulle on niin paljon töitä kun vaan ehtii tehdä. Talvi on hiljaisempaa.
Tuollaiset agitaattorit kuin ap kuuluisivat laitokseen. Mitään muuta ei pyöri mielessä kuin toisten työt tai niiden puute. Tuskin pystyy omasta elämästään huolehtimaan, kun tilanne on tämä. Varmaan työtkin kärsivät.
Kyllä mä AP:n verorahoilla aina mielelläni loisin.
Makaan täällä sohvalla ihan vain aloittajan kiusaksi.
T. Laiska-Jaakko
Burnis omalta alalta, irtisanoutuduin vakipaikasta ja huomasin sitten pikku saikun jälkeen että kukaan ei enää rekrytoi, lisäkouluttautumisen suhteen yrittänyt tehdä päätöstä pitkään sen riskien vuoksi, kukaan ei edelleenkään rekrytoi niin tässäpä pyörittelen peukaloita varmaan sitten siihen asti, että pääsen johonkin kouluun. Oma vika siis, irtisanouduin hätäisesti enkä tajunnut etten ollut työkykyinen tuolloin ja että töihin ei niin vaan mennäkään uudelleen kun haluaa.
Voi ap, et taida olla penaalin terävin kynä.
Kysyt miksi työtön on kotona eikä töissä :D Jo jos hän olisi töissä, eikä kotona niin hän ei olisi työtön.
Ymmärrätkö?
Ei voi olla työtön jos on töissä.
Todella outo asetelma koko aloituksella. Yhdeksän aikaan aamulla alat huutelemaan vauvapalstalla, miksi joku ei ole töissä "keskellä työpäivää"
Ei kannata puhkua ja puhista muiden suuntaan, keksi itsellesi jotain tuotteliasta tekemistä. Hae vaikka niitä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Koita jo v*tun v***ainen tajuta että eläkkeellä olo ja työttömyys ei ole aina välttämättä omasta tahdosta kiinni
Elämässä voi tapahtua asioita jotka pakottavat siihen tilanteeseen
Joten ei ole loisimista
Nyt voitkin sitten lopettaa sen työttömien ja eläkeläisten solvaamisen
Trolli se on
No en mä nyt missään sohvalla loisi😌, just kävin reippaasti kelarahoilla ostamassa kaljaa.
Siis niin väsynyttä juttua taas, keksi nyt parempi provo! Mikäli itse edes olet töissä, niin et kyllä käytä työaikaasi järkevällä tavalla tulemalla palstoille trollaamaan.
Koska työttömyyteen vttuuntuneena lähdin opiskelemaan (ihan yhtä tyhjän kanssa, mut onpahan mielekästä tekemistä). Tosin jos en ois opiskelemassa, en varmaan siltikään olisi töissä, koska töitä ei vaan saa.
Otsikossa vastaus. Olen työtön.