Vihastutko jos sinua sanotaan herkkuperseeksi?
Siis ohikulkevien miehien taholta. Vai otatko sen kehuna?
Kommentit (23)
Sain kehun mieheltä. Sen muija suuttui ja kävi muhun käsiksi. Piti soittaa poliisit.
Kiittäisin kohteliaasti naurahtaen mutta sanoisin että en ole homo.
Tuntemattomilla ei ole mitään asiaa kommentoida ihmisten vartaloita, tuttujenkin on paras miettiä mitä menee sanomaan. Kehorauha kuuluu kaikille. Vain seksikumppanilta saattaa ehkä olla hyväksyttävä.
Eipä ole sanottu. Minulla on kapea lantio ja litteä peba.
Eli ottaisin veetuiluna, jos näin kävisi.
Vihastuuko ap kun sitä sanotaan todenmukaisesti hysteeriseksi pikkunilciksi?
En tykkää. Olen kuullut sitä 10-vuotiaasta asti. Ihan aikuisiltakin miehiltä ollessani lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomilla ei ole mitään asiaa kommentoida ihmisten vartaloita, tuttujenkin on paras miettiä mitä menee sanomaan. Kehorauha kuuluu kaikille. Vain seksikumppanilta saattaa ehkä olla hyväksyttävä.
Lehti-ilmoituksellako niitä seksikumppaneita hankit, jos ei flirtata sovi?
Jotkut käyttävät sanaa herkkuperse, kun tarkoittavat herkkusuuta. Mitähän järkeä siinäkin on?
Olisin vähän kiusaantunut. Olen saanut kuulla lapsesta asti siitä että takapuoli on suuri. Joo, tiedän asian jo, ei tarvitse kertoa.
Jos joku tykkää syödä perseitä, ei kiva.
Eikö tuo tarkota lihavaa? Että syödyt muffinssit kasautuu takapuoleen?
No en kumpaakaan, mutta kyllä tuo negatiivisia tuntemuksia herättäisi. Ällöttäisi.
Työpaikalla oli vähän vanhempi mies, joka tuli aina toimistolle kysyen mitäs herkut? Pikkujouluissa oli aina kähmimässä kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo tarkota lihavaa? Että syödyt muffinssit kasautuu takapuoleen?
Täällä päin se tarkoittaa seksikästä takamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinusta on siis miellyttävä flirttaileva tyyli, että joku tuntematon mies tai nainen kommentoi toista miestä tyyliin "Voi kun pyöreät pallit sinulla." Opettele puhumaan kanssaihmisille olematta ällö.
En, mutta hämmentävää on se että naisvaltaisella työpaikalla naiset ovat (läpällä) kahvihuoneessa kehuneet minun pyllyäni vaikka olen mies. Itse olin siinä siis paikalla. Huumorintajuni kestää kyllä, mutta mietin tosiaan olisiko tilanne ollut vaivaannuttava jos sukupuoliroolit olisivat olleet taukohuoneessa toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinusta on siis miellyttävä flirttaileva tyyli, että joku tuntematon mies tai nainen kommentoi toista miestä tyyliin "Voi kun pyöreät pallit sinulla." Opettele puhumaan kanssaihmisille olematta ällö.
Jos minun partaani sanotaan ihanaksi, niin en siitä suutu.
Kehuna ottaisin, eipä ole pitkään aikaan sanottu;) N58