Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliseksuaalisuus?

Vierailija
10.12.2025 |

Mitä on yliseksuaalisuus? Miten siitä voi "parantua" vai täytyykö vaan keksiä keinot tyydyttyä? Mieheni kärsii yliseksuaalisuudesta , tai sanoo että minun pitäisi tehdä sille jotain. Ollaan oltu pitkään yhdessä (kymmeniä vuosia) ja itselleni on tullut todella paljon lisää seksihaluja iän myötä. Mies kokee raskaaksi kun olen niin tarvitseva ja aina vaatimassa seksiä. Onko liikaa jos nainen haluaa panna tyyliin joka toinen päivä. Tätä on kestänyt jo vuosia ja seksiterapiassakin kävin. Jossa tosin kannustettiin löytämään omia muita keinoja eikä pidättäytymään. Kaipasin miesten näkökulmia myös jos jollain on minun kaltainen ylihalukas nainen ja kokee sen raskaaksi. Mitä toivoisitte naisenne tekevän asialle? Mieheni ei todellakaan halua että hakisin haluilleni muun kohteen. Minun pitäisi vain hillitä itseäni eikä vongata. Terveisin nainen 40 paremmalla puolen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei musta ole kyllä yliseksuaalisuutta jos sä haluat joka toinen päivä...m 26 v

Vierailija
2/8 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ei ole yliseksuaalisuutta jos sä haluat joka toinen päivä...m 26 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min haluan jokapäiväl eikä se miestä haittaa.

Vierailija
4/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuota ihmettelemään. Hommaat vaan sivusuhteen. Joku varattu mies, joka käy työmatkoilla teillä päin. Ei tule arjessa vastaan ja elämät pysyy erillään. Pari kertaa viikossa painatte menemään. Kun molempien tilanne on tuo niin voitte testien jälkeen mennä paljaalla. Ei ylimääräistä viestintää tapaamisten välillä, vaikka työsähköpostilla buukkaatte tapaamiset. 

Mulla on (olen siis mies), toisella paikkakunnalla kiva yh, joka ei halua kiireiseen elämäänsä miestä, eikä jaksa roikkua tindereissä, mutta muna kelpaa. Häntä olen käynyt kerran-pari viikossa painamassa jo 5 vuotta. Tapaamisten välillä ei olla juuri tekemisissä, viestintä työsähköpostiin, ei kännykkään mitään. Hyvä järjestely.

Vierailija
5/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliseksuaalisuus on sitä, että muu toimeliaisuus alkaa kärsiä, kun mielessä pyörii vain seksi. Itse haluaisin joka päivä, mutta ei sekään mene yliseksuaalisuuden puolelle. Olen ratkaissut asian niin, että erosin vaimostani, kun kyllästyin  vonkaamaan. Nyt homma hoituu omin käsin tarpeen tullen.

M 60

Vierailija
6/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ole yliseksuaalisuutta. Itselleni ei joka toinen päivä riittäisi. Siksi naidaankln joka päivä. Näin menty jo vuosikymmeniä. En silti katso olevani yliseksuaalinen. Kyllähän suuri osa miehistä haluaa joka päivä, eivät vain pääse toteuttamaan haluaan. Minulla on käynyt tuuri parinvalinnassa. Ja kyse on nimenomaan vain tuurista. Kukaan ei voi tietää parisuhteen alussa, kuinka paljon seksiä on 20:n vuoden kuluttua. Seksin haluaminen vaikka päivittäin ei ole mikään ongelma. Ongelmaksi se muuttuu, jos toinen osapuoli haluaa kerran kuukaudessa. 

M47

Vierailija
7/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella parilla on samankaltainen tilanne. Seksuaalinen eriparisuus voi olla pahimmillaan suhteen tuho. Jos on rakkautta, molempien pitäisi tehdä jonkinlaisia kompromisseja. Jos se ei riitä tyydyttävään seksielämään, niin tulevaisuuden näkymät ovat huonot.

Vierailija
8/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuten m60 sanoi. Yliseksuaalisuuteen liittyisi jonkinlainen pakonomaisuus tai haitallinen liiallisuus. Se, että kumppani haluaa vähemmän ei tarkoita, että toinen haluaa liikaa. 

Jos joku haluaa seksiä vaikka pari kertaa päivässäkin, ei se ole mikään oire tai vaiva itsessään.

Minä haluaisin vähintään kerran päivässä, mutta mieheni ehkä muutaman kerran kuukaudessa jos sitäkään. Saan kyllä pyytämällä mutta se ei ole sama asia joten usein itsetyydytän vain sitten monta kertaa päivässä. Voin kuitenkin olla ilmankin jos on oikeasti kiirettä tai vaikka joku sukujuhla eli mistään pakkomielteestä ei ole kysymys. Onneksi mieheni ei myöskään tuolla tavalla paineistu tai "suutu" kuin aloittajan mies, että muka pitäisi haluta vähemmän. Toisaalta vonkaus ja vaatiminen särähtää myös hieman tekstissä? Jos jalunne eivät sovi yhteen ja se aiheuttaa konfliktia eikä avoin suhde käy niin pitää erota. Ei se mies painostamalla ja vonkaamaalla sen halukkaammaksi käy, päinvastoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan