Pitääkö asiakkaalle antaa ALENNUSTA?
Puin asiakkaan upeaksi...hymyili , oli iloinen.
Tuotteet tuotiin kassale.
Asiakas sanoi: nämä ovat halvempia valmistajan sivulla , maksan valmistajan hinnan mukaan.
Tarvitsin kaupan, joten annoin huomattavan alennuksen.
OLENKO AHNE?
Kommentit (15)
Asiakkaat vaatii aina alennuksia. Vastaan yleensä että jos ei ole varaa maksaa niin ei tartte ostaa.
Ap tässä..saisinko edes yhden asiallisen kommentin?
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat vaatii aina alennuksia. Vastaan yleensä että jos ei ole varaa maksaa niin ei tartte ostaa.
Asiaks olisi voinut tilata suoraan valmistajalta. Minä vain etsin hyllystä kauniit ja hyvin istuvat tuotteet. Minulla on paljon kuluja liiketilasta.
Ap
Jos olet asemassa joka päättää kaupan ehdot, niin ei tarvitse antaa jos ei halua.
Itsehän sinä päätät millä hinnalla myyt, asiakas päättää haluaako sen maksaa
Aihe ei ole kovin kiinnostava? Riittääkö ihmisille siis vinted ja prisma? Minun palvelullani ei ole mitään arvoa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet asemassa joka päättää kaupan ehdot, niin ei tarvitse antaa jos ei halua.
Mitkä ehdot?
Asiakas sai tuotteen mitat ja koodin. Asiakas olisi vain tilannut valmistajalta suoraan.
Sain toki vähän rahaa...asiakas sai palvelun ilmaiseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aihe ei ole kovin kiinnostava? Riittääkö ihmisille siis vinted ja prisma? Minun palvelullani ei ole mitään arvoa?
Ap
Oma tehtäväsi se on palvelusi arvo määrittää, myydä ja markkinoida. Ihmisten hyvän tahdon varaan ei kannata laskea, jos asiaan liittyy raha.
poistoon