Miksi tuhopoltosta syytettyä ja murhista syytettyä savonlinnalaismiestä epäillään vain neljästä taposta?
Neljästä murhasta pitäisi olla syyte. Polttaa neljä ihmistä elävältä ja vielä omat lapsensa! Ei siinä ole minkäänlaisia lieventäviä asianhaaroja.
Kommentit (12)
Onko se jo oikeudessa? Minä luulin, että toistaiseksi olisi vain vangitsemisperuste kerrottu, ei syytettä.
Luuletko että poliisi tuota syytä tässä vaiheessa raportoi!?!?!
Ehkä tämä vähemmistö ei kykene suunnielmallisuuteen ja poliisikin tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se jo oikeudessa? Minä luulin, että toistaiseksi olisi vain vangitsemisperuste kerrottu, ei syytettä.
No eihän tästä ole kuin pari päivää aikaa. Syyte nostetaan esitutkinnan jälkeen joskus kuukausien kuluttua.
Ei mitään käytännön eroa tästä vaiheessa.
Ylläri että eräs tietty vähemmistöryhmä kunnostautui jälleen kerran.
Mies valitsee aina naisen, ei koskaan toisinpäin. Osa naisista joutuu tyytymään tuon kaltaisiin miehiin kun eivät muutakaan saa.
No eihän sitä hakunilassa perheensä liekkeihin jättänyttä puikulaakaan syytetty mistään.
Aina aluksi puhutaan vain tappoepäilystä, koska tapausta ei ole vielä tarpeeksi tutkittu. Siksi kerrotaan myös, että teon nimike voi vielä muuttua tukinnan edetessä, kuten tässäkin tapauksessa on jo kerrottu. Tässä tapauksessa nimike voi muuttua vaikka murhapoltoksi, jos on tuikattu talo tuleen tietäen, että on ihmisiä sisällä. Mutta sitä tutkintaa pitää ensin odottaa.
Älkää kantaväestön naiset olko niin tyhmiä, että deittailette maamuja tai muusuja. Lopputulos on yleensä aina surkea. Onhan näitä tapauksia jo ollut vaikka kuinka paljon.
Pienten, viattomien lasten puolesta olen surullinen.
Eihän sitä vielä ole syytetty mistään.
Ovat vaan tappoja, koska on kulttuurivähemmistöä. Hai!