Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: riittääkö/riittäisikö sinulle pelkkä sormi- ja suuseksi?

Vierailija
07.12.2025 |

Vai pitääkö saada munaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta kivaahan se on sitten myös tyydytellä se mies  pillullakin, Tai sitten suulla, kädellä tai miten haluaa. Ei se kulli  ole välttämätön.

Vierailija
2/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittäisi. Vaikka en saa pelkällä yhdynnällä orgasmia, niin kyllä mä sitä haluan tai muuten seksi tuntuu vajaalta. Panetus poistuu kunnolla, kun saa kullia pilluun. Paras asento on takaapäin ja itse käytän klitoriskiihotinta niin tämä yhdistelmä saa mut laukeamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan riittäisi.

Vierailija
4/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kivaahan se on sitten myös tyydytellä se mies  pillullakin

Tämäpä kuulosti kivalta.

-ap

Vierailija
5/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riittäisi. Vaikka en saa pelkällä yhdynnällä orgasmia, niin kyllä mä sitä haluan tai muuten seksi tuntuu vajaalta. Panetus poistuu kunnolla, kun saa kullia pilluun. Paras asento on takaapäin ja itse käytän klitoriskiihotinta niin tämä yhdistelmä saa mut laukeamaan. 

Täysin sama

Vierailija
6/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi riittäisi hyvin. Pelkkä sormipeli ei.

Yhdyntä on ihan ok, mutta ei lempijuttuni. Miehen kanssa kumpikin tykkäämme kumpikin enemmän suuseksistä ja harrastammekin yleensä vain sitä. Kivaa, kun ei tarvi ehkäisyäkään.

Vierailija
7/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää, tottakai. Mies saa sitten työnnellä kuinka haluaa, jälkeenpäin.

Vierailija
8/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki, kun saa orgasmin, niin eihän se tiedä miten se on tullut, aivot tajuaa, että nyt!

Vierailija
9/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se klitorskiihotin siis laukaisee.

Vierailija
10/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se klitorskiihotin siis laukaisee.

Niin? Kulli kuitenkin lisää nautintoa. Pelkkä klitoriskiihotin ei poista kunnolla panetusta. Panetuksen poistuminen vaatii panoa.

Vierailija
11/11 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittäisi. En saa yhdynnässä orkkuja mutta ihan sama, siitä nautin eniten. Suuseksin vois jättää vaikka kokonaan väliin. Pelkkä pano pitää parhaiten panetusta poissa.