Nainen: riittääkö/riittäisikö sinulle pelkkä sormi- ja suuseksi?
Kommentit (11)
Ei riittäisi. Vaikka en saa pelkällä yhdynnällä orgasmia, niin kyllä mä sitä haluan tai muuten seksi tuntuu vajaalta. Panetus poistuu kunnolla, kun saa kullia pilluun. Paras asento on takaapäin ja itse käytän klitoriskiihotinta niin tämä yhdistelmä saa mut laukeamaan.
Vierailija kirjoitti:
kivaahan se on sitten myös tyydytellä se mies pillullakin
Tämäpä kuulosti kivalta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei riittäisi. Vaikka en saa pelkällä yhdynnällä orgasmia, niin kyllä mä sitä haluan tai muuten seksi tuntuu vajaalta. Panetus poistuu kunnolla, kun saa kullia pilluun. Paras asento on takaapäin ja itse käytän klitoriskiihotinta niin tämä yhdistelmä saa mut laukeamaan.
Täysin sama
Suuseksi riittäisi hyvin. Pelkkä sormipeli ei.
Yhdyntä on ihan ok, mutta ei lempijuttuni. Miehen kanssa kumpikin tykkäämme kumpikin enemmän suuseksistä ja harrastammekin yleensä vain sitä. Kivaa, kun ei tarvi ehkäisyäkään.
Hyvin riittää, tottakai. Mies saa sitten työnnellä kuinka haluaa, jälkeenpäin.
Se hetki, kun saa orgasmin, niin eihän se tiedä miten se on tullut, aivot tajuaa, että nyt!
Vierailija kirjoitti:
Joo se klitorskiihotin siis laukaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se klitorskiihotin siis laukaisee.
Niin? Kulli kuitenkin lisää nautintoa. Pelkkä klitoriskiihotin ei poista kunnolla panetusta. Panetuksen poistuminen vaatii panoa.
Ei riittäisi. En saa yhdynnässä orkkuja mutta ihan sama, siitä nautin eniten. Suuseksin vois jättää vaikka kokonaan väliin. Pelkkä pano pitää parhaiten panetusta poissa.
Kyllä. Mutta kivaahan se on sitten myös tyydytellä se mies pillullakin, Tai sitten suulla, kädellä tai miten haluaa. Ei se kulli ole välttämätön.