Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntolainasta: Saako kotiäiti, jolla ei vakit. työtä ja työssä koeajalla oleva isä?

20.04.2007 |

Elämä hymyilee jälleen ja olemme ajatelleet hankkia isomman asunnon. Kysymys kuuluukin, että saako 160 000¿ lainaa perhe, jonka äiti on sairaanhoitaja vailla vakituista työtä, suunnitelmissa palata takaisin töihin 2008 syksyllä ja isä kokki, joka aloittaa työt ensi kuussa uudessa työpaikassa? Isän työ on käytännössä vakituinen, mutta alkuun ollaan muodon vuoksi koeajalla. Isä ollut siis vuosia vakituisessa työssä, mutta halusi vaihtaa vaihtelun vuoksi työpaikkaa. Sairaanhoitajana minun työtilanteeni tulee olemaan tosi hyvä, vaikkei vakituista työtä olekaan. Meillä on kaksi lasta.

Väärä palsta, mutta tietäisikö kukaan? =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktia pankista aikanaan. Itse olen myös hoitaja mutta olin silloin ilman vakituista työpaikkaa. Mieheni oli vakituisessa työsuhteessa. Nordea pankista meille ei lainaa herunut. Onko teillä alkupääomaa? Saatteko takaajia jos tarvii? Valtiohan myös takaa jonkunsumman edestä. uskoisin kuitenkin että saatte lainan.

Vierailija
2/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatatte tarvita takaajan, mutta se että miehelläsi alkaa vakituinen työ pitäisi kyllä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin, että lainan saamme, sillä olisi tiedossa asunto, joka olisi enemmän kuin hyvä meille =)