En ole ikinä ollut näin epämiellyttävässä tilanteessa
En voi mitään sille että mua ahdistaa olen kyllä järjissäni enkä ole hoidon tarpeessa yms
Mutta kai mulla joku mielenterveys juttu on kerran mielialat vaihtuu noin miljoona kertaa päivässä
Ja aina en edes näytä sitä
Kommentit (10)
Burnoutin oireita, stressiä, ylivirittyy, kirkkaat valot? Vai muu? Hermosto kaipaa osaksi lepoa, jopa unta tarpeeksi? Maadoitus. Joku lääke sivuvaikutus? Ympäristö? Helpottaako luonnon rauhoittava energia, puro, ranramaisema, kukkula, taivas. Välipala?
Onko sinulla joku lääkitys, mikä ei sovi sinulle? Lääkkeillä on monia sivuvaikutuksia, tai ehkä yhteisvaikutus ?
Miten asia näkyy sinussa?
Tavallinen arki on loputonta kärsimystä?
Se kuuluu normaaliin naiseuteen mielialojen sahaaminen.
yks tuttu söi jotain lääkkeitä ja siitä tuli hirveän vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu.
Naiset juurikin kunnostautuu itsensä inhoamisessa kun se on niin mukavaa. Emme menesty tarpeeksi. Emme suorita tarpeeksi. Pomo on ääliö. Työpaikka on surkea. Rahat on aina loppu. Emme ole tarpeeksi kauniita tai komeita tai laihoja tai muodokkaita tai mitä nyt kuuluisi olla. Emme ole täydellisessä parisuhteessa. Perheemme ja sukumme on kamala ja sukujuhlat yhtä helvettiä. Kato nyt, miten tyhmä mä oon. Hitto mä oon ruma ja lihava. Taas mä mokasin. Kaikki nauraa mulle. Tästä ei tule yhtään mitään. Aina mä epäonnistun. Mun elämä on yhtä helvettiä. Aina mua sorretaan. Kukaan ei tajua mua. Kaikilla muilla menee hyvin ja mä vaan raadan tätä samaa kurjuutta.
Mikäs niitä keikuttaa