Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lasten harrastuksenopettajat useinkin flirttejä vanhempia kohtaan?

Vierailija
04.12.2025 |

Itse olen äiti, niin kyselen kokemuksia naisen ominaisuudessa. Toki isät saa kertoa kokemuksia myös. Mutta siis. Kun äitinä kuskaa lastaan harrastuksiin, joissa vanhemman pitää olla paikalla tai mukana, niin tulee siinä jonkun verran tutustuttua siihen harrastuksen ohjaajaan, opettajaan tai valmentajaan, muutama sana aina silloin tällöin vaihdettua. Onko teillä kokemuksia siitä, että jos se ope on vastakkaista sukupuolta kuin itse on, niin se ryhtyisi jotenkin flirtiksi? Ei nyt suoria ehdotuksia, mutta sellaista tiettyä virettä ja vihjailevia katseita ja liiallista innokkuutta jutella vanhemman kanssa? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On olemassa flirttiä miehiä (ja naisia) eikä siinä ole sen kummempaa, kuin piristys molempien päivään. (Tai flirtti harvemmin On muuta kuin hyvän mielen jakamista itselle ja toiselle.)

T: itsekin flirtti ja mieheni on myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse tulee usein heitettyä flirttiä naisille ja moni siihen mukaan lähteekin. Joidenkin kanssa homma edennyt sitten ihan pan*hommiin, eivät sit vissiin kotona tule tyydytetyksi.

- M23 185/82/18

Vierailija
4/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti luuli kumihuuli

Vierailija
5/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on harrastuksenOPETTAJA?

Vierailija
6/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo ollut. Toisinpäin olen kyllä kuullut.

Vierailija
7/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären uimaopettaja oli juuri tällainen. Noin parikymppinen jätkä ja tuli aina joka kerta uimakoulun jälkeen erikseen juttelemaan minulle ja muisti aina kehua vuolaasti, miten taitava uimari tyttö on ja muutenkin jutteli kaikenlaista ihan joutavaa. Ja huomasin katseesta että jotain silmäpeliä ja flirttiä tässä on meneillään. Tämän päälle vielä se, että tämä uintiope seisoo minusta ehkä metrin päässä musta ihonmyötäinen märkäpuku päällään. Ja mikä tästä tekee vielä erikoisempaa on se, että olen siis tyttäreni isä. 

Vierailija
8/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä joskus mutta tosi usein se ihminen onkin vaan tosi ulospäinsuuntautunut ja puhelias, eikä varo vastakkaistakaan sukupuolta.

Enemmän olisin huolissani kun ohjaaja on flirtti lapsille, missähän päin menee se eräskin joka lajin valmentaja joka on tuomionkin saanut.

Vierailija
9/9 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on harrastuksenOPETTAJA?

Esim. ratsastuksenopettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän