Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiösyrjähypyt

Vierailija
30.11.2025 |

Onkohan yleistä syrjähypyt oman taloyhtiön sisällä? Entä kärähtämiset? Itse olen kerrostalossa päässyt parin naisen kanssa syrjähyppäämään. Kerrostaloyhtiö lienee turvallisempi syrjähypähtelylle kuin rivitaloyhtiö, koska on anonyymimpi paikka.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rivitaloissakin suhteita syntyy. Ja eroja sen seurauksena. 

Vierailija
2/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miesten saunat? nko telakoitumisia tapahtunut todellisuudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä hypitään vain eteen- ja taaksepäin. 

Vierailija
4/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänkö ikkunoissa merkkejä salatakkaalle,että nyt kelpaa tulla?

Vierailija
5/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hypätään narua naapureilta salaa!

Vierailija
6/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjät ovat ongelma. Kuten muissakin asioissa.

Vierailija
7/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada tietoa ja liittyä taloyhtiön salaisiin seksiryhmiin? Kiinnostaisi liittyä.

Vierailija
8/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada tietoa ja liittyä taloyhtiön salaisiin seksiryhmiin? Kiinnostaisi liittyä.

Helppoa. Tee käsin tai printterillä heippalappu taloyhtiön ilmoitustaululle, kannattaa

myös teipata hissin peiliin. Viestiksi vaikka "Haluan naapurini salaiseen seksiryhmään" ja

alle jonkun vittumaisen naapurisi ovinumero/puhelinnumero. 

Vierailija
9/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin rivari kompleksissa. Puolisen vuotta puhuttiin miten taloyhtiön poikamies käy pumppaamassa varattua naista, kun lapsi nukkuu ja mies yövuorossa.

Lopulta jäivät kiinni. Huvitti vaan niin pirusti kun jäivät kiinni todella tyhmästi. Satoi lunta. Jalanjäljet näkyi ovelta ovelle. Mies tuli kotiin ja huomasi ne.

Vierailija
10/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa isossa kaupungissa ei onnistunut.

Rivitalossa pienellä paikkakunnalla onnistui. Itse olin vuorotöissä, joten vapaata viikollakin. Oma tyttökaveri päivätöissä. Seinänaapurin mies komennushommissa. Vastapäisen (sama taloyhtiö) rivarin mies vuorotöissä samassa työpaikassa kuin minä, mutta eri vuorossa. Joten pitihän se työtoveria auttaa, ettei rouvansa ilman jää. Tosin tietääkseni tämä oli vastavuoroista apua, olihan minullakin työvuoroni hoidettavana.

Nykyään asunkin omakotitalossa. Paljon rauhallisempaa.

Vierailija
11/14 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy kiinteistöliitosta ja asuntoa ostaessa kannattaa kysyä välittäjältä onko yhtiössä seksiryhmiä valmiina?

Vierailija
12/14 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kätevää kun taloyhtiössä olisi fwb-kaveri. Muutettiin avovaimon kanssa syksyllä taloyhtiöön jonka lenkkisaunassa olen käynyt ahkerasti kartoittamassa löytyisikö joku toinen nuorimies "lenkkikaveriksi" jota voisi tavata, mielellään yksinasuva toisin kuin minä jotta sujuisi vähemmällä säätämisellä. Ulkoisesti kiinnostavia on kyllä mutta en ole vielä rohjennut kenenkään kanssa yrittää tutustua lähemmin.

M30

Vierailija
13/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa ryhmäseksiä harrastavien parien yhteistä rivitaloyhtiötä. Siis ovat yhteisesti perustaneet rivitaloyhtiön yhdessä.

Vierailija
14/14 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme rivitalossa. Vaimo ja yksi naapurin miehistä sattui tulemaan yhtä aikaa keskustasta baarista yöllä. Molemmat hirveässä humalassa. Naapuri nai vaimoani pesutuvassa ennenkuin tulivat kotiin. Vaimo jäi heti kiinni, koska naapurin lastit olivat liukkaana pillussa. Luulen vaimo halusi jäädä kiinni, antoi pillua heti niin innokkaasti. Vaimo jäi myös puutteeseen. Naapuri oli tullut niin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi