En vietä joulua koska en halua tuhlata rahaa.
Miksi ostaa kaikkea päiväksi kun ei niistä nauttisi kuitenkaan. Kinkkua ei ole järkeä ostaa yhdelle edes. Koristeita ei ole järkeä ostaa koska ei se paranna kodin mukavuutta. Ihmiset ostaa velaksi kaikkea ja sitten ne itkee kun pitää alkaa laskuja maksamaan ja menevät sossuun hakemaan lisää tukia sillä verukkeella että lasten piti saada joululahjoja.
Kommentit (6)
Lisää tukia ei vaan mennä hakemaan, kokeile ihmeessä jos et usko. Ja tietenkään ei kannata laittaa rahaa johonkin mistä ei ole mitään iloa tai hyötyä itselle tai läheisille. En minäkään maksaisi esimerkiksi siitä, että joku panisi minua perseeseen, koska inhoan anaaliseksiä.
Haluaisin viettää joulua mutta olen yksin joten en voi viettää joulua. Ei ole järkeä ostaa jouluruokaa joten ostan vaan jotain kanansuikaleita tai jotain
Ole viettämättä. Itse rakastan laittaa joulua ja ostaa lahjoja läheisille. Mitään ei ole tarvinnut velaksi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää joulua mutta olen yksin joten en voi viettää joulua. Ei ole järkeä ostaa jouluruokaa joten ostan vaan jotain kanansuikaleita tai jotain
Kaupasta saa valmiin jouluaterian muutamalla eurolla, kinkkua jokusen viipaleen pakkauksessa, laatikoita tarjouksesta jne.
Älä vietä joulua, jos et nauti siitä. Itse taas saan iloa valmistelusta, koristelusta, ruuista, muiden ilosta jne.