Suunnitellaan maailman paras auto
-Kori haponkestävää terästä, niin ei pahemmin tien suolaus haittaa
-Vanhantyllinen mersun diiseli mikäkestää vähintään miljonaa km
-Neliveto
-Farmari korimalli
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Heh, joku bmw i3 on jo komposiittia/hiilikuitua ja vain alustassa alumiinia.
tää koko aloitus on jostain kasarin lopulta.
Ei se edes puolta miljoonaa kestä ainakaan akun osalta, joka varmasti niin kallis, että ei muutaku paaliin koko auto.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joku bmw i3 on jo komposiittia/hiilikuitua ja vain alustassa alumiinia.
tää koko aloitus on jostain kasarin lopulta.
Ja se sulaa kun pesee vahingossa liian kovalla aineella?
Tässä yksi hyvä, jo keksitty auto:
Isojen takavetovolvojen korit täyssinkitty 1987 eteenpäin, ja niinsanotut vinokoneet kesti kilometrejä ihan älyttömästi jopa turboahdettuina.
Tossa se on suunniteltu. Näet sen jo vähän yli minuutin kohdalla. Mäkin haluan.
Onko rosteripeltiä käytetty muussa autossa kuin siinä DMC DeLoreanissa, josta esimerkiksi paluut tulevaisuuten leffojen aikakone oli rakennettu.
Saksalaisten alumiinit kun kaikki osat jämähtää sitten tiukasti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joku bmw i3 on jo komposiittia/hiilikuitua ja vain alustassa alumiinia.
tää koko aloitus on jostain kasarin lopulta.
Kasarin autot kesti kilometrejä enemmän kun nää sähköhimmelit nykyään ja muutenki kasari siistiä aikaa.
Heh, joku bmw i3 on jo komposiittia/hiilikuitua ja vain alustassa alumiinia.
tää koko aloitus on jostain kasarin lopulta.