Tyttöystävä raskaana
Olen 38-vuotias mies. Tyttöystäväni on 17-vuotias. Olemme seurustelleet vasta pari kuukautta. Nyt hän kuitenkin on raskaana. Kellään vastaavaa tilannetta? Neuvoja? Tulemme joka tapauksessa pitämään lapsen. Olen valmis olemaan isä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa! Kieltämättä olen aika kateellinen. Onko tyttö kauniskin?
On kaunis. -ap
Ei ole, olet pillannut hänet.
Häh? Samalta tuo edelleen näyttää. :D Ja tiedoksi, että olen itse varsin komea. Miten luulet minun muuten napanneen kauniin 17-vuotiaan mimmin? Mutta joo, menee jo vähän ohi aiheen. -ap
Mutta joo, menee ohi aiheen: olet pedo!
Miten olen pedo kun hedelmöitin lisääntymiskykyisen ja biologisesti kypsän nuoren naisen? :D -ap
Olet pedo, ei siitä nyt kiemurtelemalla irti pääse.
Olet sama trolli kuin 16 ja raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just toi sama tilanne. Tapasimme pari kk sitten ja vauva syntyy nyt joulun aikoihin. Olemme onnellisia.
Keskosilla on paljon terveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut AP. Varmasti jännä paikka teille molemmille. Jaa viisautesi naiselle ja anna paljon tukea, hän luottaa sinuun.
Kiitos! Mukava lukea myös rohkaisevia ja ystävällisiä viestejä! -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaunis. -ap
Häh? Samalta tuo edelleen näyttää. :D Ja tiedoksi, että olen itse varsin komea. Miten luulet minun muuten napanneen kauniin 17-vuotiaan mimmin? Mutta joo, menee jo vähän ohi aiheen. -ap
Miten olen pedo kun hedelmöitin lisääntymiskykyisen ja biologisesti kypsän nuoren naisen? :D -ap
tee kaikille palvelus ja tapa itsesi
Mikäs sinua risoo? -ap
Vierailija kirjoitti:
Mies nai lasta!
Sinulla on törkyinen mieli, kun ajattelet pedofiilisia akteja. Hakeudu hoitoon. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaunis. -ap
Sa itse vastasit jo, miten. Onko teidänlaisilla tämä oikein kiloailu? Saavutuksen aihe näyttää olevan ainaski. Harmittaa, kun syytön ja tietämätön nuori tyttö menukin ansaan. Mutta eikös ole 1: 0 kotikentällä voitto kotiin?
Onnittelut AP. Varmasti jännä paikka teille molemmille. Jaa viisautesi naiselle ja anna paljon tukea, hän luottaa sinuun.