Kertooko Sanna Marin kirjassaan miksi hän valitsee ystävänsä seksuaalisen suuntautumisen perusteella?
Kommentit (11)
Hä? Niinhän minäkin teen. Tosin minulle kelpaa vain heterot.
Homoilla ja lesboilla on tutkitusti hyvät diilerikontaktit.
Lähde:
Young gay men are much more likely than straight men to take drugs, including ecstasy, cocaine and marijuana, according to two studies in Britain and America.https://www.theguardian.com/society/2003/nov/09/drugsandalcohol.drugs
Kaikenlaisella sitä voi uuden vihapuheketjun aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hä? Niinhän minäkin teen. Tosin minulle kelpaa vain heterot.
Itse en ole koskaan valinnut sen perusteella, vaan ihan yhteisten harrastusten ja luonteen.
Eihän se heterolta täysin itsekkään vaikuta. Kielisuudelmat naisten kanssa on vähän outoa
Narcissists only associate with people who they think are as "cool" as them.
Ap suostuu kaveriksi vain heterojen kanssa ja syyttää Marinia valikoinnista????????
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisella sitä voi uuden vihapuheketjun aloittaa.
Olet käyttänyt tänään Vihapuhekorttia 22 kertaa.
Sinulla on jäljellä vielä 0 korttia.
- Automaattinen tiedote -
Vierailija kirjoitti:
Amen.
Sanna on poseeraaja ja esiintyy porukan kanssa josta kuvittelee saavansa jotain "pisteitä" jossain mystisessä laskumenetelmässä jolla oma arvo lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap suostuu kaveriksi vain heterojen kanssa ja syyttää Marinia valikoinnista????????
Ai että te maaseudun vanhatpiiat olette sitten kovia OLETTAMAAN 🤦🏻
Sitä se on, kun myy sielunsa paholaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Todella outo kommentti koska olen homo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 100 % samaa mieltä muutaman narsistin tunnettuani.
Luettele heidät, mä tiedän vain kaksi.
Hänen kaltaisensa narsistinaisen tapauksessa syy on ihan selvä: ei tule toimeen muiden heteronaisten kanssa ja olettaa että jokainen heteromies haluaisi vain panna.