Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielenkäyttö asiakaspalvelussa

Vierailija
23.11.2025 |

Otin yhteyttä Veikkauksen chattiin jossa asiakaspalvelija nimitti itseään asikaspalvelun asiantuntijaksi.

Siitä huolimatta kielenkäyttö oli "selvä juttu" ...."okey" juurikin näin kirjoitettuna.

Ihan järkyttävää kielenkäyttöä. Vaikka ollaan Veikkauksella töissä niin voisi olla kielenkäyttö vähän parempaa. 

Mitä mieltä olette kielenkäytössä asikaspalvelussa, siis yleisesti...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asioit siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä