Kysymys homoseksuaaleille t. Ihmettelijä
Miksi niin monet homot on kiinnostuneet kaikenlaisesta kuvottavasta ja likaisesta, eli hiestä ja muista eritteistä, joita en edes tähän tahdo luetella. Menisivät kaikki nuo vinksahtaneet henkilökohtaisiksi avustajiksi, niin saisivat olla unelmahommassaan, mutta ei, suurin osa näistä on yliopistosta valmistuneita hyväpalkkaisia huippuosaajia omilla aloillaan. Ja kaiken huipuksi vielä se, että todella moni homo ei ole kiinnostunut normaalista hellyydestä ja läheisyydestä, vaan kylmästä mekaanisesta panemisesta ja edellä mainituista ällötyksistä.
t. Ihmettelijä nro 2 , joka sattuu itsekin olemaan homo (joka harkinnut hakea hellyyttä ja läheisyyttä naisesta, kun gay-miehiä ei semmoinen kiinnosta)
Kommentit (9)
Älä laita omia fetissejäsi homojen viaksi, perverssi.
Ja tarkennan, että itse en ole kyseisistä ällötyksistä kiinnostunut yhtään.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Homoissakin toki erilaisia tyyppejä, kuten heteroissa. Valitettavasti olen oman kokemukseni perusteella viestitellessä huomannut monen gay-tyypin olevan kiinnostunut mainituista ällötyksistä. Ehkäpä ne onkin sen takia sinkkuja ja deittiseuraa hakemassa fetissiensä takia.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoissakin toki erilaisia tyyppejä, kuten heteroissa. Valitettavasti olen oman kokemukseni perusteella viestitellessä huomannut monen gay-tyypin olevan kiinnostunut mainituista ällötyksistä. Ehkäpä ne onkin sen takia sinkkuja ja deittiseuraa hakemassa fetissiensä takia.
t. AP
Älä myöskään omia kokemuksiasi projisoi homojen viaksi, perverssi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkennan, että itse en ole kyseisistä ällötyksistä kiinnostunut yhtään.
t. AP
Mutta silti vaivauduit tarkasti niitä kuvailemaan täällä, perverssi.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI SPÄMMÄÄT?
Koska perverssi saa kiksit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. AP
Älä myöskään omia kokemuksiasi projisoi homojen viaksi, perverssi.
Mene jonnekin homojen deittipalstalle niin näet, että näin asia valitettavasti on. Tinderissä tosin näyttää olevan paljon siistimpi yleismeno.
t. AP
hmmm?