Vain rahvas ja luuserit puhuvat parisuhteista
Tällaisen huomion olen tehnyt. Paremmalla väestöllä on kaikilla vaimot tai elävät selibaatissa tai muussa. Parisuhteista, avoliitosita ja mies- sekä naisystävistä puhuvat vain kertakaikkiset luuserit, jotka eivät ymmärrä yhtään mistä koko hommassa on edes kyse. Vähän sama kuin miehet, jotka viittaavaat seksiin ja pahimmillaan jopa r aiskauksiin "läheisyytenä ja rakkautena".
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Onko paremmilla naisillakin vaimot?
Paremmat naiset ovat itse vaimoja.
Hyvä huomio, se on kyllä vähintään osittain totta. Jokainen silti kaipaa rakkautta ja hyväksyntää ja ihminen on itsekäs, ahne ja typerä. Parempi väki tajuaa pitää henk koht asiat (esim parisuhde- ja sek siasiat) salassa eikä kuuluttele niitä ympäriinsä. Toki avioliitto sinänsä on julkinen, mutta se tieto riittää ulkopuolisille, että onko naimisissa vai ei. Ajattelen itse myös niin, että rahvaampi/tyhmempi väki ei ole naimisissa, vaan ovat avoliitossa, tai muissa epämääräisyyksissä.
T. Naimisissa oleva nainen
Logiikan puutetta. Mistä vaimo tulee ellei parisuhteesta?
Jos Ap tarkoittaa ettei parempi väki puhu seurustellessaan vaan vasta avioliitossa ollessaan, voi olla totta joissain piireissä.
Joko ei tunne muita kovin hyvin, jos ei kerro mitä tekee seurustellessaan. Tai on hyvin vahvasti sovinnainen ja kokee että avioliitto kuuluu asiaan.
Tuskin suuri osa "paremmasta väestä" elää selibaatissa. Ehkä vaan eivät kehtaa kertoa ihastuksista, siltä varalta ettei suhde onnistu.
En kommentoi sen enempää typerää aloitusta kirjoitusvirheineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmat naiset ovat itse vaimoja.
Ahaa, minä olen sitten parempi nainen. Kiitos tiedosta! Sama