Alaiset mokailevat selkeistä ohjeista huolimatta
Alkaa oleen mitta täynnä jatkuvaan perässä tehtävään virheiden korjauksiin.
Yleinen vinkki kaikille työntekijöille. Yrittäkää nyt edes 4 tuntia työpäivästä keskittyä siihen mitä teette, jos haluatte työpaikkanne pitää.
Kommentit (4)
Millaisia mokia? Onko ne ohjeet selkeästi saatavilla ja helppo lukea? Onko järjestelmä toimiva vai johtuuko mokat siitä, että järjestelmä on sysipaska ja vaikea käyttää jolloin virheitä syntyy helpommin?
Ja miksi itse korjaat alaistesi virheitä etkä pistä heitä korjaamaan ne virheet itse?
Jaaa-a. Mitenkäs teillä tuo perehdytys muuten hoituu?
Vierailija kirjoitti:
Jaaa-a. Mitenkäs teillä tuo perehdytys muuten hoituu?
Selvä listaus asioista mitä kohteessa tulee tehdä -> työntekijä unohtaa puolet. Lista jäi autoon tai toimistolle eikä viitsinyt soittaa asiasta.
Toimistolla selkeät ohjeet tulosten käsittelystä eri vaiheissa -> satunnaisesti unohtuu tehdä listalta yksi tai kaksi vaihetta, joka pilaa koko tuloksen.
Etenkin on koko ajan yleistyvä tapa se, että jos ei tiedä tai ei ole varma, niin ei uskalleta kysyä.
Älkääkä olko tyhmiä, vaan miettikää mikä vaikuttaa mihinkin. Esihenkilö ei ole äiti.