Täällä on eräs synkkä mies, joka aina valittaa naisista tavalla, jonka nainen itse on tunnustanut
Esimerkiksi:
Myönnän, etten ole tarpeeksi ystävällinen miehiä kohtaan.
Myönnän, että keskellä elämää uudelleen sinkkuna oleminen on todella vaikeaa tällaiselle naiselle kuin minä.
Työssäkäyvänä äitinä minun on todella vaikea huolehtia lapsistani.
Olen ylipainoinen nainen, se on todella ruma.
Luulen olevani feministi, joten ilmaisin tarpeettomasti vihani.
Suomalaisena olen todella surullinen omasta erakoitumisestani.
Kommentit (20)
Myönnän, etten olisi saanut tehdä niin; olen huono nainen.
Niin on. Eläytyy naiseen korostamalla että kyse on "minusta". Naiset yleensä muistaa sen mainitsematta ääneen erikseen.
Myönnän olleeni liian heikko, minkä vuoksi mieheni kiusasi minua tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Eläytyy naiseen korostamalla että kyse on "minusta". Naiset yleensä muistaa sen mainitsematta ääneen erikseen.
Hän valittaa naisista aina naisen roolissa, ja mielestäni hänen tietonsa naisista on todella suppea.Joskus nämä kertomukset eivät pidä ollenkaan paikkaansa.Mutta koska nainen itse myönsi sen, niin asia on näin.
Myönnän, että minun pitäisi syödä vähemmän; olen taas lihonnut.
Synkkänä miehenä väittäisin että olet ap pelkkä urpo. Osa ei edes tee järkeä ja kuka loukkaisi naista vaikka painon perusteella. Tee itsestäsi sama analyysi?
Myönnän, että minulla on mielenterveysongelma, minkä vuoksi käyttäydyn miehiä kohtaan noin.
Myönnän, että tunteideni epävakaisuus johtuu hormoneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän valittaa naisista aina naisen roolissa, ja mielestäni hänen tietonsa naisista on todella suppea.Joskus nämä kertomukset eivät pidä ollenkaan paikkaansa.Mutta koska nainen itse myönsi sen, niin asia on näin.
Onkohan mies vai transnainen.
Vierailija kirjoitti:
Synkkänä miehenä väittäisin että olet ap pelkkä urpo. Osa ei edes tee järkeä ja kuka loukkaisi naista vaikka painon perusteella. Tee itsestäsi sama analyysi?
Osta mekko poju.
Jos koko teema perustuu olemattoman naisen itsestään kertovaan tunnustavaan puheeseen, se ei enää ole uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mies vai transnainen.
Mies, jonka vartalo on yhtä siro kuin S-kokoisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta mekko poju.
Voin ihan hyvin käydä ostamassa, ei se minun miehisyyttä kolauta. Pystytkö olemaan kiihottumatta jos pojuilla on mekko? Ehkä siksi olet naisille vihainen, olet kaapissa ja et uskalla olla tosi miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eri kuin ap. Miehenä aina arvostanut naisia jotka myöntää asian, paljon mukavapi kun rehellisesti sannoo että nyt ei kannata vittuilla. Muutaman päivän vie aamupalaa sänkyyn ja buranaa, niin kohta taas kehräävät ja ei tarvitse pelätä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kuin ap. Miehenä aina arvostanut naisia jotka myöntää asian, paljon mukavapi kun rehellisesti sannoo että nyt ei kannata vittuilla. Muutaman päivän vie aamupalaa sänkyyn ja buranaa, niin kohta taas kehräävät ja ei tarvitse pelätä:)
Tämän ja yhdynnän välillä ei ole välttämättä yhteyttä. Voit ärsyttää naista ääliökäytökselläsi ja syyttää siitä hänen hormonejaan.
Jos naiset ovat täysin viattomia, niin mitä heidän sitten pitäisi myöntää?
Kyllä, AP:n logiikka on, että ensinnäkin olet väärässä ja toiseksi myönnät olevasi väärässä.
Myönnän, etten ole ollut tarpeeksi kiltti miehelleni, jopa siinä määrin, ettei hän halua puhua minulle.