Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kaunis / ruma käytös, keille lähetetään alapääkuvia

Vierailija
19.11.2025 |

Tämä lähti tuosta uimahalliketjusta mutta laitan aloituksen tähänkin hieman toisesta näkökulmasta eli miksi miehet kohtelee toisia naisia rumasti ja toisia kauniisti?

tässä vastauksenk uimahalliketjuun joten älkää välittäkö alusta:  

Eläkeläismiehet yrittää hukuttaa nuoria naisia uimahalleissa en tiedä miten itse olen osannut elämän elää niin että aina kaikki miehet kohdelleet kuin prinsessaa. Kukaan ei ole ikinä ollut edes töykeä ja olen pian jo 50v. Taustana voin sanoa että missiksi pyydetty ja mallin töitä tehnyt. Oma isä eläkkeellä ja kuuluu mäihin uimahallijengeihin. On maailman hyväsydämisin ihminen, ei tekisi kärpäsellekkään pahaa. Ja hän kertoo miten mukavia ihmisiä hallilla. Mistä johtuu että joillekkin naisille lähetetään alapääkuvia, baareissa olla pi..un perässä, raiskataan yms. En ole koskaan huomannut että joku olisi seksin perässä vaikka vieläkin tullaan iskemään aina jos baariin eksyy. Kaikki aina tosi fiksuja. Yhtään alapääkuvaa en ole saanut tai ällöä ehdotusta, en vaikka olen altiivinen somessa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen olet joka olet saanut alapääkuvia? Ketä miehet kohtelee seksuaalisesti/huonosti?

Millainen olet ketä miehet kohtelee kunnioittavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän