Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähettiin äiteen kanssa kaupunkiin eilen

Vierailija
16.11.2025 |

Piti uudet housut ostaa. Sellaset farmarimalliset kun entisistä on vyötärö loppunu kesken. Äitee sanoo aina että potra poika. Oonhan minä miehen mitoissa. Alle satakiloset punnitaan neuvolassa. Joo, äiteen ruoka on hyvää.

Käytiin sitten syömässä sellasella abc asemalla. Siellä oli kyllä kaikennäköstä. Otin sitten sellasen puhvan. Mietin että mitähän se on mutten viitsiny kysyä. Äitee sitten kysy että mikä tämä oikein on. Sehän oli sitte sellanen että saa syödä niin paljon kun haluaa. Mulla ihan suu aukes ja silimät ymmyrkäisenä että mitä? Saa syödä niin paljon kun haluaa.

MInähän sitten söin. Jottain tikkakanaa se oli. Masai tai joku sellanen ja lihapullia. Ei ne ihan yhtä hyvää ole kuin äiteen tekemät mutta kun sai syödä niin minähän söin. Ja paljon. Kassatyttöset katselivat minua ja hymyilivät. Kyllähän ne näkee kuka on oikea mies ja kuka neuvolasta tullut. Lopuksi sai vielä kahvitkin. Ei yhtä hyvää kuin äiteen pannukahvit.

Sitten mentiinki farmareita ostamaan. Oli maha sen verran pinkeellä että piti ottaa isot farmarit. Sellaiset siniset. Ne oli hyvät. Puuskutti vaan kun niitä kokeilin. Oli maha niin täynnä.

Vaan nyt on uudet farmarit jalassa ja äiteen tekemää läskisoossia mahassa. Kelepaa pötkötellä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa leppoisalta.

Vierailija
2/2 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa ja leppoisaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla