Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naapurissa asuu tavallisen oloinen, mukava, perus komea 28v mies. Kumppanina on Filippiiniläinen nainen.
14.11.2025 |
Mies muutti yksin samaan rivitaloon jokunen vuosi sitten. Ihan mukavan oloinen nuori mies kun pari sanaa vaihdettu silloin tällöin postilaatikolla tai roskiksilla. Pituudeksi arvioisin n. 180-185m, ihan komea jöllikkäkin on. Silti on lentänyt maailman toiselle puolelle kehitysmaahan löytääkseen vaimon? Vanhana rouvana ihmettelen toimintaa. Onko tosissaan, että tuollaiselle suomalaiselle miehelle ei enää tänä päivänä löydy kivaa suomalaista tyttöä? Toki nykyinen vaimokin on erittäin kaunis aasialaiseksi ja heillä on nykyisin 2 söppänää mukulaakin.
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Moni nainen, itse mukaan luettuna, saa elantonsa ihan käymällä palkkatöissä.
Anteeksi nyt vain, mutta on todella säälittävää jatkuvasti mollata suomalaisia naisia. Kukaan ei pakota sua ottamaan suomalaista naista, joten keskity nyt vain niihin aasialaisin naisiin tai mikä sun ihanne nyt sitten on. Aika anteeksi nyt vain tyhmä pitää ihmisen olla, jos kuvittelee, että yksikään suomalainen ei tunne himoa ja rakkautta.
On mullakin huonoja kokemuksia suomalaisista miehistä, mutta en mä silti yleistä lapsellisesti suomimiehet sitä, tätä ja tuota. Mähän haukkuisin samalla oman isäni ja veljeni. Mä en myöskään huonojen kokemusta perusteella ole koskaan ajatellut, että ei enää ikinä suomalaista miestä. Jos mä vielä parisuhteen joskus haluan, niin kyllä mä haluan suomalaisen miehen. Kaiken maailman äh lyjä olisi kyllä tarjolla, mutta ei kiitos! Ei kiinnosta pätkääkään tuollaiset.
Hyvin sanottu!