Katseletteko koskaan toisten ostoksia kaupassa? Kommentoitteko?
Mä saatan kommentoida, jos ostajalla on kärryissä koppa kaljaa ja pieni lapsi mukana. Muuten katselen ja mietin itsekseni. :)
Kommentit (12)
Mulla ei tullut aiemmin mieleenkään katsella muiden kärryjä, mutta sitten näin täällä jonkun aloituksen aiheesta ja siitä asti olen välillä vilkaissut.
Mulla on pää täynnä omien ajatusten kanssa että en mitenkään kiinnitä huomiota muihin ihmisiin tai niiden ostoksiin kaupoissa. Juuri tänään kaupassa ihmettelin sitä aikaisempaa ketjua kuinka jotkut naiset saavat miehiltä lähestymisyrityksiä kaupoissa että miten tämä oikeasti tapahtuu, kyllä ihmettelen. Ja nuo miehet niissä Prismoissa joita tänäänkin näin että hohhoh...
En muuuten, joskus kassajonossa tulee katseltua edellisen asiakkaan ostoksia siinä hihnalla. Ei ne muuten kiinnosta, mutta joskus katselen sillä silmällä saisiko niistä vinkkejä ruokaostoksiin. Kun tulee osteltua aina samoja.
Kassajonoa valitessa tulee katsottua, mutta lähinnä sitä, paljonko siellä kärryssä on tavaraa.
Mä olin nuorena kassalla töissä, sen jälkeen ei ole kenenkään ostokset kiinnostaneet.
En ja en. Keskityn vain omiin ostoksiini.
En katso. Yritän pitää silmät ostoslapussa, sekä oman keskittymisen ja ajatukset kasassa. Käyn läpi tarjoukset, etten unohtaisi mitään. Ei minulla ole aikaa kyylätä muita asiakkaita ja heidän ostoksiaan. Ei kiinnosta.
"Sulla on noi kondomit, lehdet ja oluet korissa, mitäs sä aiot?"
Ei nyt tule mieleen mitään muuta kuin jos näkisin jotain erityisen mielenkiintoista, jota haluaisin itsekin ostaa. Ehkä kysyisin, mistä hän sen löysi.