Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osaisko joku auttaa lugeista!!??

17.04.2007 |

sain laakarilta suomessa (itse asustelen mualla)lugesteronia ja han sanoi etta vois alottaa samana iltana kun on inssi ja 3kertaa paivassa 2 kapselia. nyt luin noita tuoteselosteita ja siella puhuttiin ettei sais ottaa enemman kun 600mg paivassa ja mullahan tulis 1200mg jos 3 kertaa ottaa 400mg, vai mita (nain lyhyen matikan lukeneena...hih). ja toinen, esitteessa sanottiin 3pv oviksen jalkeen.....onko siis inssin kanssa sama paiva liian aikasta? hmm............................................... ...........

taalla asuinmaassahan ne ei antanu mulle lugeja eli en jaksa niilta alkaa kyselee kun ne hermostuu mulle taas kun olen suomesta kayny hakemassa -hyi,tuhma tytto! pitasko soittaa sille suomen gynelle vai toimia niinkuin han sanoi. aloittaa inssin jalkeen ja ottaa 3X400mg/pv.

mita olette mielta? ekakertalaista jannittaa....muita vinkeja ym lugeista....hui sentaan.....

KIITOS!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni lugeissakin on useita vahvuuksia. Itse olen nyt käyttänyt IVF:n tukihoitona lugesteron 100mg 3x2/vrk eli juuri sen 600mg. Insseistä en muuten sen enempää tiedä, koska niitä ei minulle ole tehty. Toivottavasti joku muu osaa auttaa niissä! :)

Kuba

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän