Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoaako kukaan muu maalaisromanttista sisustustyyliä?

Vierailija
17.04.2007 |

Vai olenko ainoa? Saan näppylöitä kaikista rihkamatilpehööreistä. Pelkistetty, laadukas, valoisa, ajaton. Siinä minun makuni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai olenko ainoa? Saan näppylöitä kaikista rihkamatilpehööreistä. Pelkistetty, laadukas, valoisa, ajaton. Siinä minun makuni.

Maalaisromanttinen ja laadukas, siinä minun makuni.

Vierailija
2/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää hömpöstystä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa ottaisi sellaista itselleni, ehkä enintään jotain ihan pientä viitteeksi, mutta kokonaisuutena pidän enemmän pelkistetystä tai melkein mistä tahansa muusta.

Mutta oikeassa paikassa ja oikeilla ihmisillä en inhoa ollenkaan. Jos on kokonaisuutena toteutettu niin muuten inhoamani tyyli toisille sopiikin.

Vierailija
4/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä voi sanoa pitäväni tilpehööristä. Mutta jos pitää valita modernin, superpelkisteyn, kolkon ja sieluttoman tyylin sekä maalaisromantiikan välillä, niin ehdottomasti kallistun persoonalliseen ja full-of-life -tyyliin.

Vierailija
5/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyllä oikeastaan minullekin tulee näppylöitä mainitsemistasi tilpehööreistä... Meilläkin koti sisustettu aivan kuten kirjoitit: pelkistetyillä, laadukkailla ja ajattomilla huonekaluilla ja kotimme suorastaan kylpee valossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi